Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα επιστήμη. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα επιστήμη. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2011

Πάμε για αντιστροφή πόλων;


poloi

Στα πόδια φαίνεται ότι το βαλε ο βόρειος µαγνητικός πόλος της Γης. Από τον Καναδά όπου βρίσκεται άρχισε να κινείται προς τη Ρωσία µε ταχύτητα 60 χλµ. τον χρόνο.

Το γεγονός αυτό, µόνο συνηθισµένο δεν µπορεί να χαρακτηριστεί, τουλάχιστον τα τελευταία 200 χρόνια. Και οι επιστήµονες ανησυχούν για τους σοβαρούς κινδύνους που εγκυµονεί, όχι µόνο για την ασφάλεια των µεταφορών αλλά και για τις µεταναστευτικές οδούς που ακολουθούν εκατοµµύρια αποδηµητικά πουλιά.

Ο βόρειος µαγνητικός πόλος είναι διαφορετικός από τον πραγµατικό Βόρειο Πόλο του πλανήτη µας, που αποτελεί το ένα άκροτου νοητού κάθετου άξονα γύρω από τον οποίο περιστρέφεται η Γη.

Ο µαγνητικός πόλος µετακινείται εξαιτίας των αλλαγών που συµβαίνουν στον ρευστό πυρήνα της Γης, ο οποίος περιέχει σίδηρο σε υγρή κατάσταση.

Τον τελευταίο καιρό, ο µαγνητικός πόλος µετακινείται προς τη Σιβηρία µε αυξηµένη ταχύτητα. Επειδή µάλιστα η ταχύτητα είναι ιδιαίτερα µεγάλη, ορισµένοι ειδικοί υποπτεύονται µήπως ο πόλος µεταπέσει προς τα νότια (αντιστραφεί, µε άλλα λόγια) και οι πυξίδες αντί για βόρεια δείχνουν νότια. Κάτι τέτοιο, είναι η αλήθεια, συµβαίνει τρεις έως επτά φορές κάθε µερικά εκατοµµύρια χρόνια.

Ο γεωφυσικός Τζέφρι Λοβ από τη Γεωλογική Εταιρεία των ΗΠΑ ανέφερε στο «Discovery News» ότι «το µαγνητικό πεδίο της Γης αλλάζει στο πέρασµα του καιρού και απ’ όσο γνωρίζουµε µέχρι τώρα, τέτοιες αλλαγές έχουν συµβεί στο παρελθόν».

Ηδη τα πρώτα προβλήµατα από την τάση… φυγής του µαγνητικού πόλου άρχισαν να εµφανίζονται. Στο διεθνές αεροδρόµιο Τάµπα τηςΦλόριντας, οι υπεύθυνοι χρειάστηκαν έναν µήνα για να επαναπροσδιορίσουν το στίγµα των τριών διαδρόµων προσγείωσης – απογείωσης αεροσκαφών, οι οποίοι αναγνωρίζονται από αριθµούς που αντιστοιχούν σε µοίρες στις πυξίδες.

Εκτός από τα αεροδρόµια, το µαγνητικό πεδίο της Γης αξιοποιούν πουλιά και θαλάσσια ζώα για να µεταναστεύουν σε µακρινές περιοχές. Αν ο πόλος αλλάξει θέση, κανείς δεν ξέρει πώς θα συµπεριφερθούν.

Το κακό ξεκίνησε το 1904. Μέχρι τότε, τα υπάρχοντα στοιχεία δείχνουν ότι ο µαγνητικός πόλος δεν είχε διάθεση να µετακινηθεί. Εκείνη όµως τη χρονιά άρχισε να µετακινείται βορειοανατολικά µε ταχύτητα περίπου 15χιλιοµέτρων τον χρόνο. Και το 1989άρχισε να επιταχύνει. Γεγονός πάντως είναιότι κανείς δεν ξέρειτι έχουµε να πάθουµε αν η αντιστροφή συµβεί. Η τελευταία φορά που συνέβη ήταν πριν από 780.000 χρόνια.

Πηγή: news247.gr

Νέο "διαμαντένιο" πείραμα του ESRF για αναδημιουργία των συνθηκών στον πυρήνα της Γης

ImageΈνα καινούργιο, ιδιαίτερα απαιτητικό πείραμα ξεκίνησε στο Ευρωπαϊκό Συγκρότημα Ακτινοβολίας Σύγχροτρον (ESRF), κατά το οποίο θα γίνει προσπάθεια αναδημιουργίας των συνθηκών που επικρατούν στον πυρήνα της Γης. Το πείραμα θα γίνει με έναν μηχανισμό παραγωγής ακτίνων Χ, που είναι γνωστός ως ID24 και ο οποίος αναβαθμίστηκε ειδικά.
Ο πυρήνας της Γης βρίσκεται σε βάθος 3.000 χλμ. κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας και πιστεύεται ότι είναι αδύνατον να προσεγγιστεί, πράγμα που σημαίνει ότι οι επιστήμονες δεν θα καταφέρουν ποτέ να μελετήσουν τι συμβαίνει εκεί με άμεση παρατήρηση.

Η καλύτερη μέθοδος που έχει αναπτυχθεί για την αναδημιουργία συνθηκών υψηλής πίεσης, όπως αυτές που επικρατούν στον γήινο πυρήνα, είναι η χρήση ακτίνων Χ σε δείγματα ύλης που συμπιέζονται από διαμάντια. Σε αυτές τις έρευνες χρησιμοποιείται ένα είδος ακτίνων που ονομάζονται «δέσμες-γραμμές». Στο ESRF υπάρχει η δέσμη-γραμμή ID24, στην οποία έγιναν τροποποιήσεις για τις ανάγκες του νέου πειράματος.

Δύο ακίδες από διαμάντι θα συμπιέσουν μικροσκοπικά δείγματα ύλης και η δέσμη γραμμή περνώντας μέσα από τα διαμάντια θα υπερθερμάνει τα δείγματα. Σίδηρος, πάγος και υδρογόνο είναι παραδείγματα δειγμάτων που μπορούν να εξεταστούν προσεκτικά μέσα από τις πολλές κρυσταλλογραφικές τους φάσεις, προσφέροντας έτσι πολύτιμες πληροφορίες για τη συμπεριφορά της υπερσυμπιεσμένης ύλης.
Η δέσμη-γραμμή ID24 τροποποιήθηκε έτσι ώστε να μπορέσει να εστιάσει τις ακτίνες Χ σε επιφάνειες (σε ύλη στην περίπτωση μας) που έχουν μέγεθος μόλις μερικά εκατομμυριοστά του μέτρου. Επιπλέον, αν και υπάρχουν και άλλες δέσμες-γραμμές σε διάφορα εργαστήρια σε όλο τον κόσμο, με την τροποποίηση που έγινε, μόνο το ID24 μπορεί όχι μόνο να υπερθερμάνει την ύλη αλλά και να επιτρέψει την παρατήρηση των αντιδράσεων και μεταβολών που λαμβάνουν χώρα σε επίπεδα εκατομμυριοστών του δευτερόλεπτου.

Έτσι οι επιστήμονες θα μπορέσουν να αναδημιουργήσουν αλλά και να μελετήσουν τις συνθήκες που επικρατούν στον πυρήνα της Γης αντλώντας στοιχεία για τις διεργασίες που λαμβάνουν χώρα σε αυτόν, με την ελπίδα ότι με τα ευρήματά τους θα φωτίσουν διάφορα φαινόμενα όπως η αντιστροφή του μαγνητικού πεδίου του πλανήτη.

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

Πρόγραμμα ΗΑΑRP. Σεισμικά όπλα: Πόσο αληθινά είναι;




Ο πρόσφατος σεισμός στην Ιαπωνία που “έστειλε” σχεδόν 20 χρόνια πίσω την ιαπωνική οικονομία (-3,3% το ιαπωνικό ΑΕΠ τον περασμένο Μάρτιο, το μεγαλύτερο ποσοστό από το 1994) έφερε στην επιφάνεια ένα από τα πλέον απόρρητα αμυντικά προγράμματα που υπήρξαν μέχρι σήμερα σε Ανατολή και Δύση, αυτό της κατασκευής όπλων πρόκλησης σεισμών ή απλά “σεισμικά όπλα”.
Στην ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ που κυκλοφορεί μπορείτε να διαβάσετε μια ολοκληρωμένη ανάλυση για την ανάπτυξη τέτοιους είδους συστημάτων. Ξεχωρίζει το πρόγραμμα HAARP (High Frequency Active Auroral Research Program) το αγαπημένο θέμα των συνωμοσιολόγων της δεκαετίας του 1990. Η διεθνής κοινή γνώμη έστρεψε για πρώτη φορά την προσοχή της στα αρχικά HAARP το 1995.

Τη χρονιά εκείνη δημοσιεύτηκε ένα βιβλίο 230 σελίδων, που συντάραξε την διεθνή κοινή γνώμη. Το βιβλίο είχε τίτλο Angels Don’t Play This HAARP: Advances in Tesla Technology (Οι Άγγελοι δεν Παίζουν αυτό το HAARP – λογοπαίγνιο με την ελληνική λέξη άρπα-Harp – Πρόοδοι στην Τεχνολογία Τέσλα) και συγγραφείς του ήταν ο επιστημονικός ερευνητής δρ. Νικ Μπέγκις και η δημοσιογράφος Τζην Μάνιν. Εκτός του ότι περιείχε αρκετές διαφωτιστικές λεπτομέρειες σχετικά με το σχεδόν άγνωστο ως τότε πρόγραμμα, το βιβλίο αυτό αποτελούσε και μια ανοικτή καταγγελία για τον «υψηλής συχνότητας βανδαλισμό του ουρανού» που ετοιμαζόταν να εξαπολυθεί από την Αλάσκα.
«Αυτό το πρόγραμμα δεν έχει καμιά σχέση με μουσικά όργανα ή με το βόρειο σέλας», ήταν η ειρωνική απάντηση της στρατευμένης πολέμιας του HAARP Μπάρμπαρα-Κλερ Ζίκουρ σε όσους ζητούσαν να πληροφορηθούν γι αυτό το πρόγραμμα, που ενώ δεν είχε χαρακτηριστεί ως απόρρητο, εντούτοις καλύφθηκε από την αρχή με πέπλα αοριστίας και μυστικότητας. Σύντομα όμως όλοι κατάλαβαν ότι κάτι σημαντικό συνέβαινε στην Τζακόνα (Gakona) της κεντρικής Αλάσκα.
Κάτω από τα μονίμως χιονισμένα βουνά του Σαιντ Ελίας Παρκ εγκαταστάθηκαν 360 κεραίες, ύψους 24 μέτρων η κάθε μία και συνολικής ισχύος 1,7 Gigawatt(!), ένα ραντάρ ασύμφωνης σκέδασης διαμέτρου 36 μέτρων, συσκευές ανίχνευσης, αποστασιόμετρα λέιζερ, μαγνητόμετρα, αισθητήρες υπερύθρων και οπτικές διατάξεις για την ανάλυση της φωτεινής ακτινοβολίας χαμηλού επιπέδου από την ατμόσφαιρα, πομποί, γεννήτριες, κλωβοί ελέγχου κ.α.

Το HAARP αποτελεί στην ουσία μια εξελιγμένη μορφή «ιονοσφαιρικού θερμαστή». Βομβαρδίζει το ανώτερο στρώμα της ιονόσφαιρας, η οποία εκτείνεται από 60 ως 900χλμ., με μια πανίσχυρη κατευθυνόμενη ηλεκτρομαγνητική ακτίνα. Η πρώτη εικόνα που προσπάθησε να περάσει το HAARP στην κοινή γνώμη ήταν ότι επρόκειτο για ένα επιστημονικό σχέδιο με στόχο την επιλεκτική τροποποίηση της ιονόσφαιρας για τη βελτίωση των τηλεπικοινωνιών. Σύντομα όμως έγινε αντιληπτό ότι το αμερικανικό Πεντάγωνο ήθελε να εκμεταλλευτεί την ιονόσφαιρα για τους δικούς του σκοπούς.
Σύμφωνα με ένα εμπιστευτικό εσωτερικό έγγραφο του Πενταγώνου «το πρόγραμμα HAARP έχει ως αντικείμενο, τον έλεγχο διαφόρων φυσικών χαρακτηριστικών της ιονόσφαιρας γα τη βελτίωση των στρατιωτικών συστημάτων διοίκησης, ελέγχου και επικοινωνιών». Η πολέμια ωστόσο του HAARP Κλερ Ζίκουρ επιμένει: «Ο στρατός θα δώσει στην ιονόσφαιρα μια μεγάλη κλωτσιά για να δει τι θα συμβεί». Το HAARP χαρακτηρίζεται από τους πολέμιους του ως ένας «ουρανοθραύστης» (skybuster) με απρόβλεπτα αποτελέσματα.
Αν και το αμερικανικό Πεντάγωνο αρνείται την άμεση ανάμειξη του στο πρόγραμμα και υποβαθμίζει τη σημασία του, εντούτοις το DoD (Department of Defense) αναγκάστηκε να δώσει στη δημοσιότητα ορισμένες εφαρμογές του.
Το HAARP δίνει την δυνατότητα στον αμερικανικό στρατό να εκμεταλλευτεί το φαινόμενο του ηλεκτρομαγνητικού παλμού (EMP) στην ατμόσφαιρα, που μέχρι σήμερα μπορούσε να παραχθεί μόνο με πυρηνική έκρηξη. Ως γνωστόν ο ηλεκτρομαγνητικός παλμός μπορεί να καταστρέψει κάθε ηλεκτρικό και ηλεκτρονικό σύστημα.
Πέρα όμως από τις συμβατικές στρατιωτικές κι επιστημονικές εφαρμογές, το HAARP έχει και μια σειρά άλλων εξωτικών δυνατοτήτων που εξάπτουν τη φαντασία ακόμη και των πιο ψύχραιμων ερευνητών του χώρου της μυστικής τεχνολογίας. Πιο αναλυτικά λοιπόν το HAARP μπορεί να έχει τις παρακάτω εφαρμογές:
Η εκπομπή τεράστιων ποσοτήτων ηλεκτρομαγνητικής ακτινοβολίας στην ιονόσφαιρα μπορεί να την ωθήσει να συμπεριφέρεται σαν μια τεράστια κεραία κυμάτων ELF, που είναι σε θέση να πραγματοποιήσει διεισδυτικές «τομογραφίες» του υπεδάφους της γης. Με άλλα λόγια, ακτινοβολώντας κύματα εξαιρετικά χαμηλών συχνοτήτων από τον ουρανό προς τη γη, είναι δυνατόν να σχηματιστεί εικόνα για το τι συμβαίνει στο εσωτερικό της.
Η σταδιακή και επιλεκτική θέρμανση ενός συγκεκριμένου τμήματος του γήινου φλοιού, έχει ως αποτέλεσμα η εκτόνωση αυτής της απορροφημένης ενέργειας να γίνεται με την μορφή σεισμικής και ηφαιστειακής δραστηριότητας (σεισμικός πόλεμος).
Επίσης ο Ντέιβιντ Γιάροου, ηλεκτρονικός ερευνητής του Πανεπιστημίου ’λμπανι (Νέα Υόρκη), υποστηρίζει ότι το HAARP θα έχει σοβαρές επιδράσεις όχι μόνον στην ιονόσφαιρα αλλά και στο μαγνητικό πλέγμα της Γης: «Το HAARP δεν θα ανοίξει ΄τρύπες΄ στην ιονόσφαιρα. Αυτό είναι επικίνδυνα υποτιμητικό του τι θα προξενήσει μια ακτίνα γιγαβάτ του HAARP». Άλλοι πάλι υποστηρίζουν ότι το HAARP «θα πάλλει κάθε χορδή της Γαίας με άγριες, άτακτες, μη αρμονικές υψηλές συχνότητες. Αυτές οι θορυβώδεις ωθήσεις θα προκαλέσουν δονήσεις στη γεωμαγνητική ροή».
Παρά τις επίσημες διαβεβαιώσεις είναι φανερό ότι το κύριο βάρος της λειτουργίας του HAARP έχει δοθεί στην ανάπτυξη κλιματολογικών και σεισμικών όπλων. Το πρόγραμμα HAARP δεν είναι το μοναδικό του είδους. Από το 1948 έλαβαν χώρα περάματα κάτω από τον γενικό χαρακτηρισμό, Active Ionospheric Experiments. Μερικές από τις πολλές κωδικές ονομασίες ήταν: EXCEDE, RED AIR, CHARGE IV, RIME, CRRES, WISP, ACTIVE, HIPAS, RADC, AIM.
Τα κλιματολογικά όπλα έχουν μακρά ιστορία. Σκοπός τους ήταν η εκμετάλλευση των καιρικών φαινομένων ως τακτικό πλεονέκτημα για τον επιτιθέμενο ή την καθήλωση του εχθρού εξ αιτίας της τεχνητής κακοκαιρίας. Για τους ίδιους λόγους πραγματοποιήθηκαν και μια σειρά από σεισμικά πειράματα, σπουδαιότερο των οποίων υπήρξε το πρόγραμμα με την κωδική ονομασία PRIME ARGUS.

http://www.defencenet.gr

Τσιπ μιμείται τον ανθρώπινο εγκέφαλο


Σημαντικό βήμα στη δημιουργία υπολογιστικών συστημάτων που θα αντιγράφουν τη λειτουργία του εγκεφάλου, αποτελεί η κατασκευή ενός τσιπ, που μιμείται τη δραστηριότητα των εγκεφαλικών κυττάρων (νευρώνων), όταν δέχονται νέες πληροφορίες και αντιδρούν σε αυτές...


Οι αμερικανοί επιστήμονες στο ΜΙΤ, με επικεφαλής τον Τσι-Σανγκ Πουν, σύμφωνα με το BBC, κατάφεραν να δημιουργήσουν ένα τσιπ που προσομοιώνει τη λειτουργία μίας σύναψης του εγκεφάλου.


Στον εγκέφαλο υπάρχουν περίπου 100 δισ. νευρώνες, κάθε ένας από τους οποίους σχηματίζει συνδέσεις (συνάψεις) με πολλούς άλλους νευρώνες, επιτρέποντας έτσι στις πληροφορίες να μεταδίδονται στα "κυκλώματα" του εγκεφάλου.

Η δημιουργία νέων συνάψεων, που συνεχώς μεταβάλλονται, εξηγεί τη λεγόμενη "πλαστικότητα" του εγκεφάλου, δηλαδή τη δυνατότητά του να αναδιαμορφώνει τις λειτουργίες του, να μαθαίνει νέα πράγματα και να θυμάται.

Το τσιπ διαθέτει περίπου 400 τρανζίστορ και οι καλωδιώσεις του μιμούνται τις νευρωνικές συνδέσεις, με τις πληροφορίες να ρέουν μέσω των τρανζίστορ με τρόπο, ανάλογο με αυτόν που κινούνται μέσω των συνάψεων οι πληροφορίες (στην ουσία τα ιόντα) στα αυθεντικά νευρωνικά κυκλώματα.

Τέτοιου είδους νευρωνικά τσιπ μπορεί στο μέλλον, μεταξύ άλλων, να καταστήσουν εφικτή την επικοινωνία ανάμεσα σε τεχνητά μέλη του σώματος και στον εγκέφαλο, όπως επίσης να βοηθήσουν στη δημιουργία καλύτερων ρομπότ τεχνητής νοημοσύνης.

Όπως τόνισαν οι ερευνητές, οι παράμετροι του κυκλώματος του τσιπ μπορούν να μεταβληθούν κατάλληλα για να μιμηθούν διάφορα "κανάλια" μετάδοσης ιόνΣύνδεσμοςτων στον εγκέφαλο. "Έχουμε τώρα πια ένα τρόπο να μιμούμαστε κάθε μία ιοντική διαδικασία που συμβαίνει σε ένα νευρώνα", δήλωσε ο Πουν.

Από την πλευρά του, ο καθηγητής νευροβιολογίας του πανεπιστημίου της Καλιφόρνια Ντιν Μπουονομάνο έκανε λόγο για "εντυπωσιακό επίπεδο βιολογικού ρεαλισμού".

Οι ερευνητές του ΜΙΤ ευελπιστούν ότι, στο μέλλον, τσιπ σαν το δικό τους θα αποδειχτούν ακόμα πιο γρήγορα από τα βιολογικά κυκλώματα των νευρώνων, όσον αφορά την εκτέλεση διαφόρων νοητικών διαδικασιών.


http://troktiko-blog.blogspot.com

Κυριακή 20 Νοεμβρίου 2011

Υπόθεση Δ. Νανόπουλου (Β): Η Ελλάδα τρώει τα παιδιά της

24grammata.com/ επιστήμες
γράφει ο Λευτέρης Παπαδόπουλος

ΜΟΥ ΕΛΕΓΕ, δύο μήνες πριν πεθάνει, ο Χρήστος Σβολόπουλος ­ ο πρύτανης των Ελλήνων αθλητικογράφων: «Κάποτε, ήρθε στην εφημερίδα γυρεύοντας δουλειά ένας νέος, άγνωστος συντάκτης. Τον έστειλα να περιγράψει ένα ματς. Μου παρέδωσε τα χειρόγραφά του και εντυπωσιάστηκα! Έξοχο κείμενο, γλαφυρό, ουσιώδες! Το δημοσίευσα. Τι ήταν να το κάνω; Από την άλλη μέρα, όλοι οι μέτριοι συνάδελφοι συνασπίστηκαν και τον έστησαν στα έξι μέτρα! Και τελικά, αυτός ο νέος που θα γινόταν σπουδαίος δημοσιογράφος, σιχάθηκε, κουράστηκε, από τον εξουθενωτικό πόλεμο που του γινόταν, από τους μέτριους, επαναλαμβάνω, και τα παράτησε…».

Ο Κώστας Νίτσος ήταν διευθυντής, πολλές δεκαετίες, στα «ΝΕΑ». Έχει βγάλει το «Θέατρο», το καλύτερο περιοδικό του είδους, κατά γενική ομολογία, στην Ευρώπη. Έχει αναδείξει τους πιο σημαντικούς από τους νέους Έλληνες θεατρικούς συγγραφείς. Και, βέβαια, διετέλεσε χρόνια διευθυντής στο Εθνικό Θέατρο. Ο άνθρωπος δεν είχε καμιά διάθεση να θέσει υποψηφιότητα για το Μορφωτικό Ίδρυμα της Ένωσης Συντακτών. Τον πίεσαν, όμως, και τον παρακάλεσαν πολλοί γνωστοί συνάδελφοι. Στο τέλος, ενέδωσε: δέχτηκε να είναι υποψήφιος. Και ξέρετε τι έγινε; Εμείς, τα μέλη της ΕΣΗΕΑ, δεν τον εκλέξαμε! Τον καταψηφίσαμε!

Ο καθηγητής Δημ. Νανόπουλος, ηλικίας 50 ετών, είναι διευθυντής του Κέντρου Προηγμένων Ερευνών στο Χιούστον του Τέξας. Στον κατάλογο των θεωρητικών φυσικών το όνομά του είναι τρίτο παγκοσμίως. Έχει προταθεί δύο φορές για το βραβείο Νόμπελ Φυσικής. Μία από τις θεωρίες του, για την ύπαρξη της νέας κοσμικής δύναμης, της «Κοσμολογικής Σταθεράς», επιβεβαιώθηκε τελευταία από το διαστημικό τηλεσκόπιο Hubble. Έχει δημοσιεύσει 440 πρωτότυπες ερευνητικές εργασίες, που προκάλεσαν αίσθηση στη διεθνή επιστημονική κοινότητα. Είναι ο νεώτερος στην Ελλάδα ακαδημαϊκός.

Τριάντα δύο πανεπιστημιακοί του Φυσικού Τμήματος έκριναν ­ και πολύ σωστά ­ ότι θα αποτελούσε τιμή για το Πανεπιστήμιο της Αθήνας να έχει καθηγητή του τον κ. Δημ. Νανόπουλο. Γι’ αυτό και υπέβαλαν πρόταση για μετάκλησή του. Συνήλθαν, λοιπόν, οι εκλέκτορες για να αποφασίσουν αν θα γίνει η μετάκληση ή όχι. Οι εκλέκτορες είναι 11, αλλά απουσίαζε ένας, ο Παν. Βαρώτσος. Ψήψισαν οι 10. Και οι 6 απ’ αυτούς απέρριψαν την πρόταση! Έτσι, ο μεγάλος αυτός επιστήμονας δεν έγινε καθηγητής στο «Καποδιστριακό»!

Οι 6 ­ γιατί πρέπει να ξέρουμε πρόσωπα και πράγματα και να μην κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλό μας ­ που απέρριψαν την πρόταση για τον Νανόπουλο, όπως γράφει η χθεσινή «Καθημερινή» είναι οι: Νίκος Αντωνίου, Απόστολος Παναγιώτου, Ανδρέας Κοντογούρης, Ανδρέας Πολύδωρος, Κων. Παπανικόλας και Χρήστος Κτορίδης.

Τι επιχειρήματα πρόβαλαν οι 6, για να καταψηφίσουν την πρόταση; Με βάση αυτά που διάβασα στα «ΝΕΑ», στην «Ελευθεροτυπία» και στην «Καθημερινή», τα εξής: α) Ο Νανόπουλος εμφανίζεται πολύ στα ΜΜΕ, γεγονός που δεν συνάδει με το κύρος των πανεπιστημιακών διδασκάλων! β) Δεν έχει σοβαρότητα, ο ενθουσιασμός του έχει γίνει αμετροέπεια, ναρκισσισμός και υπεροψία! γ) Πρέπει να μετακαλούνται… νέοι στην ηλικία επιστήμονες!

Να τους χαιρόμαστε! Και τους έξι!..

www.tanea.gr

Πέμπτη 18 Αυγούστου 2011

Ένα κάρο αηδίες, προκειμένου να κρύψουν ότι η Γαία είναι ολοζώντανη και αναπτύσσεται…


Ένας τέλειος, πραγματικά “Θεϊκός” οργανισμός. Μία ανώτερη μορφή ζωής που μας δημιούργησε και μας φιλοξενεί.

Από την άλλη, επιστημονικά ανθρωπάρια, πιστά στην γραμμή του μεσαίωνα και του σκοταδισμού. “Η Γη, αναπτύσσεται μόλις 0,1 χιλ. τον χρόνο, άρα… δεν αναπτύσσεται!”. Αυτό είναι το συμπέρασμα της σύγχρονης επιστήμης, που βέβαια δεν μπαίνει στον κόπο να ανάγει τον συνολικό εως τώρα γνωστό κύκλο ζωής της Γαίας. Η ηλικία των εως τώρα αρχαιότερων βράχων της, φτάνουν τα 4 ΔΙΣ ΧΡΟΝΙΑ! Αναλογιστείτε ότι και οι βράχοι είναι απλώς ένα κομμάτι της, όπως πιθανότατα τα ανθρώπινα νύχια. Είναι λοιπόν σεβαστή αύξηση το 0,1 χιλ ετησίως ΚΡΕΤΙΝΟΙ;

Ένα επιστημονικό κατεστημένο, για να ελέγχει τις μάζες δίνοντας του την “περιούσια αξία” ώστε να είναι πιστός δούλος της ανθρώπινης εξουσίας. “Η Γη σου ανήκει ανθρωπάκο, κάντη κομμάτια!” Σε γιαχβέδες και αρλουμποηγέτες πρέπει να υπακούς! Και να μην ξεχνάς την πράσινη ανάπτυξη και την κλιματική αλλαγή!

Φανταστείτε, όπως πολύ σωστά έγραψε προ ήμερών ψαγμένος σχολιαστής, ότι στους ανώτατους βαθμούς του τεκτονισμού, σου “αποκαλύπτουν” ότι η Γη είναι ζωντανή και αναπτύσσεται! Αφού βεβαίως σου έχουν κάνει το μυαλό κιμά με “μεγάλους αρχιτέκτονες” και άλλα εξωγήινα φαντάσματα.

Ο δάσκαλος Αριστοτέλης τα είχε πει ΟΛΑ, εκεί που έπρεπε… Σε επόμενο άρθρο αυτό.

Διαβάστε την επιστημονική μελέτη και πως οι κρετίνοι σκοταδιστές την χρησιμοποιούν εδώ: http://dexiextrem.blogspot.com/2011/08/blog-post_3973.html

πηγή : http://olympia.gr/

Η Γη διογκώνεται -κάθε χρόνο- μόλις όσο μια ανθρώπινη τρίχα


Μια νέα διεθνής επιστημονική έρευνα με επικεφαλής επιστήμονες τη NASA επιβεβαίωσε ότι ο πλανήτης μας δεν «φουσκώνει», αλλά ούτε συρρικνώνεται με το πέρασμα του χρόνου. Ή, για να είμαστε ακριβείς, η Γη κάθε χρόνο διογκώνεται μόλις όσο μια ανθρώπινη τρίχα!

Πάνω στο ζήτημα αυτό, υπήρχε μια χρόνια διαμάχη, ήδη από την εποχή του Δαρβίνου, καθώς ορισμένοι επιστήμονες ακόμα υποστηρίζουν ότι είναι πιθανό να συμβαίνει ένα από τα δύο, με πιο πιθανό το πρώτο, δηλαδή τη μικρή αλλά σταθερή διεύρυνση του όγκου της Γης.

Όμως η νέα έρευνα έθεσε τέρμα πλέον σε αυτές τις υποθέσεις, μετά από μια σειρά διασταυρωμένων μετρήσεων από το διάστημα, καταλήγοντας στο συμπέρασμα ότι δεν παρατηρείται καμία άξια λόγου (από στατιστική άποψη) επέκταση του «σώματος» του πλανήτη μας.

Οι ερευνητές, με επικεφαλής τον Σιαοπίνγκ Γου του Εργαστηρίου Αεριοπροώθησης της Αμερικανικής Διαστημικής Υπηρεσίας, σε συνεργασία με επιστήμονες του Εθνικού Γεωγραφικού Ινστιτούτου της Γαλλίας και του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Ντελφτ της Ολλανδίας, που δημοσίευσαν τη σχετική μελέτη στο περιοδικό της Αμερικανικής Γεωφυσικής Ένωσης «Geophysical Research Letters», χρησιμοποίησαν νέες μεθόδους υπολογισμού και μια πληθώρα δορυφορικών δεδομένων για να υπολογίσουν το ρυθμό μεταβολής της μέσης ακτίνας της σφαίρας της Γης στο πέρασμα του χρόνου.

Το συμπέρασμα ήταν ότι η μέση μεταβολή της ακτίνας του πλανήτη μας είναι 0,1 χιλιοστό το χρόνο ή περίπου όσο το πάχος μιας ανθρώπινης τρίχας, κάτι που θεωρείται στατιστικά ασήμαντο. Πάντως ο Γου εμφανίστηκε επιφυλακτικός στις δηλώσεις του: «Η μελέτη μας παρέχει μια ανεξάρτητη επιβεβαίωση ότι η στερεά Γη δεν μεγαλώνει προς το παρόν, εντός του πλαισίου των τρεχουσών αβεβαιοτήτων σχετικά με τις μετρήσεις».

Το ζήτημα είναι πολύπλοκο, επειδή η Γη όντως αλλάζει συνεχώς το σχήμα της, κάτι που δεν είναι ευρύτερα γνωστό. Οι ισχυρές τεκτονικές δυνάμεις (οι οποίες εξηγούν τη συνεχή κινητικότητα στη εξωτερική λιθόσφαιρα του πλανήτη μας), που πυροδοτούν τους σεισμούς και τα ηφαίστεια, ωθούν προς τα πάνω τα βουνά, ενώ, από την άλλη, η διάβρωση και οι κατολισθήσεις τα «κονταίνουν».

Εξάλλου, οι μεγάλης κλίμακας μετακινήσεις υδάτινων μαζών στους ωκεανούς (κυρίως λόγω των μεγάλων θαλασσίων ρευμάτων «Ελ Νίνιο» και «Λα Νίνια»), καθώς και το λιώσιμο μεγάλων παγετώνων και πάγων στους δύο Πόλους, ανακατανέhttp://www.blogger.com/img/blank.gifμουν συνεχώς τεράστιους όγκους νερού πάνω στην επιφάνεια της Γης, κάτι που επίσης αλλάζει το σχήμα της και, συνακόλουθα, το κατά τόπους βαρυτικό πεδίο.

Η σχετική επιστήμη που μελετά αυτές τις αλλαγές, ανήκει στο πεδίο της Γεωγραφίας και λέγεται Γεωδαισία. Δυστυχώς οι επιστήμονες δεν μπορούν να τυλίξουν τη Γη με μια μεζούρα για να την μετρήσουν, γι' αυτό καταφεύγουν σε μετρήσεις από το διάστημα με τη βοήθεια επιστημονικών οργάνων σε δορυφόρους.


πηγή: http://dexiextrem.blogspot.com/

Τρίτη 9 Αυγούστου 2011

Πόσο εφικτό είναι το ταξίδι στο... παρελθόν;

Παρά τις εντυπωσιακές προόδους της επιστήμης, το ταξίδι πίσω στον χρόνο είναι, απ' ό,τι φαίνεται, όχι μόνο πρακτικά αλλά και θεωρητικά αδύνατο, όπως εξάλλου είχε υποστηρίξει με περισσή επιμονή ο Α. Αϊνστάιν πριν από έναν αιώνα.

Η διάψευση των φρούδων ελπίδων για μια μαγική τεχνολογική επιστροφή στο παρελθόν ήλθε πριν από μερικές ημέρες από μια πρωτοποριακή ερευνητική ομάδα φυσικών που εργάζονται στο Πανεπιστήμιο Επιστημών και Τεχνολογίας του Χονγκ Κονγκ (HKUST), υπό τη διεύθυνση του καθηγητή Shengwang Du.

Μελετώντας και αναλύοντας τη συμπεριφορά μεμονωμένων φωτονίων, των σωματιδίων που συγκροτούν το φως, οι Κινέζοι ερευνητές φαίνεται πως επιβεβαίωσαν ένα θεμελιώδες αξίωμα της θεωρίας της σχετικότητας: κανένα υλικό σώμα (δηλαδή με μη μηδενική μάζα) δεν μπορεί να κινείται με ταχύτητα ίση ή μεγαλύτερη από αυτήν του φωτός.

Τι ακριβώς πέτυχαν; Κατάφεραν να μετρήσουν με ακρίβεια την ταχύτητα μεμονωμένων φωτονίων, διαπιστώνοντας ότι κανένα από αυτά δεν είναι σε θέση να υπερβεί την ταχύτητα του φωτός στο κενό. Το συμπέρασμα αυτό θέτει οριστικά τέλος στην πολυετή διαμάχη σχετικά με τη δήθεν «παραβατική» συμπεριφορά των μεμονωμένων φωτονίων.

«Το κάθε μεμονωμένο φωτόνιο, όπως και η ταχύτητα φάσης των ηλεκτρομαγνητικών κυμάτων, υπακούει στο σχετικιστικό αξίωμα για την ταχύτητα του φωτός ως όριο», γράφουν στο σχετικό άρθρο. Για ακόμη μια φορά οι ερευνητικές εξελίξεις επιβεβαιώνουν τις θεμελιώδεις επιστημονικές διαισθήσεις του Αϊνστάιν.

Τα αποτελέσματα των ερευνών τους δημοσιεύτηκαν στο τελευταίο τεύχος του έγκριτου επιστημονικού περιοδικού «Physical Review Letters».

Αν λοιπόν ελπίζετε ότι κάποια μέρα θα καταφέρετε να γυρίσετε πίσω στον χρόνο για να διορθώσετε τα λάθη του παρελθόντος, τότε -για την ώρα...- θα απογοητευτείτε!

Πηγή: www.enet.grΣύνδεσμος

Μήπως είστε απόγονοι του... Τουταγχαμώνα;

Ερευνητές στην Ελβετία υποστηρίζουν ότι περισσότεροι από τους μισούς άνδρες στην Ευρώπη μπορούν να δηλώσουν συγγενείς με τον Τουταγχαμώνα, αφού σύμφωνα με τα αποτελέσματα σχετικής μελέτης το 50%-70% των ανδρών στην Ευρώπη, έχει πρόγονο τον Αιγύπτιο βασιλιά.

Γενετιστές στο ερευνητικό κέντρο γενεαλογίας iGENEA της Ζυρίχης μελέτησαν το Υ χρωμόσωμα και κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι μεγάλο ποσοστό ανδρών στην Ευρώπη συνδέεται τόσο με τον νεαρό Αιγύπτιο Φαραώ όσο και με τον πατέρα αλλά και τον παππού του. Ταυτόχρονα οι σημερινοί Αιγύπτιοι φαίνεται ότι δεν έχουν καμία σχέση μαζί τους γιατί πολύ απλά η συγκεκριμένη δυναστεία είχε ευρωπαϊκή καταγωγή...

Οι ερευνητές μελέτησαν το DNA του Τουταγχαμώνα, του πατέρα του Ακενατόν, και του παππού του Αμενχοτέπ Γ και διαπίστωσαν ότι ανήκαν σε μια γενετική ομάδα που ονομάζεται απλότυπος R1b1a2, στην οποία ανήκουν και οι περισσότεροι από τους μισούς άνδρες της Δυτικής Ευρώπης.

Αυτό σημαίνει ότι όλοι αυτοί οι άνθρωποι μοιράζονται με την βασιλική οικογένεια του Τουταγχαμών ένα κοινό πρόγονο ο οποίος δεν προερχόταν από την Αίγυπτο ή κάποια άλλη περιοχή της αφρικανικής ηπείρου αλλά από την Ευρασία.

«Πιστεύουμε ότι ο κοινός πρόγονος έζησε στον Καύκασο πριν από 9.500 χρόνια» ανέφερε σε ντοκιμαντέρ που προβλήθηκε στο Discovery Channel ο Ρόμαν Σολτζ, διευθυντής του κέντρου iGENEA. Την θεωρία των γενετιστών ενισχύει το γεγονός ότι ο συγκεκριμένος απλότυπος αντιστοιχεί σε λιγότερο από 1% του σημερινού ανδρικού πληθυσμού της Αιγύπτου.

Οι ερευνητές δεν έχουν ακόμη στοιχεία για τον «οδικό χάρτη» της αρχικής ομάδας που ξεκίνησε από τις περιοχές του Καυκάσου και κατέληξε στην Αίγυπτο. Μάλιστα το κέντρο iGENEA συνεχίζει την έρευνα θέλοντας να εντοπίσει τους κοντινότερους εν ζωή συγγενείς του Τουταγχαμών. Ζητά λοιπόν από όποιον ενδιαφέρεται να δώσει δείγμα DNA για να γίνει πλήρης γενετική ανάλυση σε αυτόν και σε περίπτωση που εντοπιστεί κάποιος που έχει συγγένεια με τους Φαραώ θα πάρει πίσω το ποσό της εξέτασης.

Πηγή: www.tovima.gr

Καταψύχθηκε το σώμα του "πατέρα" της Κρυογονικής!

Ο Robert Ettinger, πρωτοπόρος της κινήματος της Κρυονικής, που υποστηρίζει την κατάψυξη του νεκρού με την ελπίδα ότι η ιατρική τεχνολογία θα καταφέρει να τον επαναφέρει στη ζωή κάποια στιγμή στο μέλλον, πέθανε σε ηλικία 92 ετών.

Το σώμα του είναι το 106ο που αποθηκεύεται στο Ινστιτούτο Κρυονικής, το οποίο ίδρυσε ο ίδιος το 1976. «Ο πατέρας μου είχε αφιερώσει τη ζωή του στο να κάνει οτιδήποτε ώστε η οικογένειά του, οι φίλοι του και άλλοι να μπορέσουν να επιστρέψουν στη ζωή και να ξαναζήσουν,» δήλωσε ο David Ettinger, γιος του επιστήμονα. «Εάν το κατάφερε, δεν το ξέρεις κανείς προς το παρόν, αλλά πιστεύουμε ότι έχει κάνει μία πολύ καλή προσπάθεια.»

Ο Robert Ettinger, καθηγητής Φυσικής στο Πανεπιστήμιο Wayne State, είχε τραυματιστεί σοβαρά κατά τη διάρκεια του Β' Παγκοσμίου Πολέμου και πέρασε πολλά χρόνια στα νοσοκομεία. Η επέμβαση οστικού μοσχεύματος στα πόδια του τον γέμισαν αισιοδοξία σε ότι αφορούσε στις μελλοντικές προοπτικές διατήρησης της ζωής μέσω της τεχνολογίας.

Παρουσίας την ιδέα της Κρυονικής μέσα από ένα βιβλίο 1964 σελίδων, με τίτλο «The Prospect of Immortality». «Εάν αντέξουν οι πολιτισμοί, η ιατρική επιστήμη θα μπορεί τελικά να αποκαταστήσει οποιαδήποτε βλάβη του ανθρωπίνου σώματος, συμπεριλαμβανομένης της βλάβης από την κατάψυξη, τη γεροντική εξασθένιση και άλλες αιτίες θανάτου» έγραφε ο ίδιος.

«Δεν έχει σημασία τί μας σκότωσε, εάν ήταν λόγω γηρατειών ή λόγω κάποιας ασθένειας. Ακόμα και αν οι τεχνικές κατάψυξης εξακολουθούν να είναι σκληρές όταν πεθαίνουμε, αργά ή γρήγορα οι φίλοι μας από το μέλλον θα είναι σε θέση να μας επαναφέρουν στη ζωή και να μας γιατρεύσουν.»

Το Ινστιτούτο Κρυονικής χρεώνει 28.000 δολάρια για την προετοιμασία ενός σώματος και τη μακροχρόνια αποθήκευσή του σε ειδική δεξαμενή υγρού αζώτου στους -160 βαθμούς Κελσίου. Ο πρώτος άνθρωπος που καταψύχθηκε ήταν η μητέρα του Ettinger, που πέθανε το 1977, ενώ ο επιστήμονας έχει καταψύξει και τις δύο συζύγους του.

Διαβάστε περισσότερα για την κατάψυξη νεκρών εν αναμονή της αιώνιας ζωής.

Πηγή: www.newsbomb.gr
http://www.pyles.tv/

Λύθηκε το μυστήριο της εξαφάνισης των ηλιακών κηλίδων;

Τρεις κορυφαίοι ειδικοί στα θέματα του ήλιου πιστεύουν ότι επιτέλους έλυσαν το μυστήριο πίσω από την εξαφάνιση των ηλιακών κηλίδων, η οποία μερικές φορές μάλιστα κρατάει περισσότερο από το συνηθισμένο, ένα φαινόμενο που προβληματίζει τους αστροφυσικούς για πάνω από δύο αιώνες.

Οι ερευνητές, με επικεφαλής τον ηλιακό φυσικό Πιτ Μάρτενς του πολιτειακού πανεπιστημίου της Μοντάνα, που δημοσίευσαν τη σχετική μελέτη στο περιοδικό “Nature”, σύμφωνα με το πρακτορείο Ρόιτερ και το “Science”, κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι οι ηλιακές κηλίδες εξαφανίζονται, όταν συνδυάζονται ασυνήθιστα ασθενή μαγνητικά πεδία στον ήλιο με μια γενικότερη μειωμένη ηλιακή δραστηριότητα.

Οι κηλίδες είχαν εξαφανιστεί από το 2008 έως το 2010, αλλά τελευταία ο ήλιος «ξύπνησε» ξανά. Αν και ο ήλιος περνάει από διαδοχικές φάσεις (κύκλους) 11ετούς εναλλασσόμενης έντονης και χαμηλής δραστηριότητας, οι κηλίδες σπάνια εξαφανίζονται για μεγάλες περιόδους, όπως συνέβη πρόσφατα. Όσο πιο έντονη φάση δραστηριότητας περνάει ο ήλιος (ηλιακό μέγιστο), τόσο αυξάνονται οι κηλίδες στην επιφάνειά του και μαζί τους οι εκρήξεις δισεκατομμυρίων τόνων καυτού πλάσματος που μπορεί να πλήξουν τον πλανήτη μας. Αντίθετα, στη φάση της μεγαλύτερης ηρεμίας (ηλιακό ελάχιστο), οι κηλίδες και οι ηλιακές καταιγίδες είναι σπάνιες.

Στον τελευταίο όμως τέτοιο ηλιακό κύκλο, παρατηρήθηκε μεγαλύτερη του συνηθισμένου διάρκεια της φάσης «νηνεμίας» (780 μέρες στη διάρκεια των ετών 2008-2010), με συνέπεια η περίοδος χωρίς κηλίδες να κρατήσει υπερδιπλάσιο χρόνο σε σχέση με τους προηγούμενους κύκλους (περίπου 300 μέρες), πράγμα που προβλημάτισε τους επιστήμονες, οι οποίοι πασχίζουν να καταλάβουν γιατί ο ήλιος έμεινε για τόσο καιρό ήσυχος, περισσότερο από κάθε άλλη φορά μετά το 1913.

Οι τρεις αμερικανοί επιστήμονες χρησιμοποίησαν στοιχεία από διαστημικά τηλεσκόπια για να συλλέξουν μια πληθώρα δεδομένων σχετικά με τις κηλίδες, τις ηλιακές εκλάμψεις και καταιγίδες και τις μεταβολές των μαγνητικών πεδίων στο βόρειο και στο νότιο πόλο του ήλιου. Οι ποταμοί πλάσματος ρέουν από τον ισημερινό του ήλιου προς τους πόλους του, όπου βυθίζονται, για να επιστρέψουν και πάλι στον ισημερινό του. Αυτός ο αέναος κύκλος, με ταχύτητα περίπου 65 χιλιομέτρων την ώρα, διαρκεί γύρω στα 11 χρόνια. Όμως οι επιστήμονες ανακάλυψαν -μέσα από προσομοιώσεις σε ηλεκτρονικό υπολογιστή- ότι τα ρεύματα του ηλιακού πλάσματος μπορούν να επιταχύνουν ή να επιβραδύνουν τη ροή τους, όπως μια κυλιόμενη σκάλα που δυσλειτουργεί, κάτι που μπορεί να οδηγήσει σε παρατεταμένη εξαφάνιση των κηλίδων.

Οι ερευνητές ελπίζουν ότι η δυνατότητα καλύτερης πρόβλεψης των περιόδων ακραίας «ησυχίας» στον ήλιο (το επόμενο ηλιακό ναδίρ αναμένεται το 2019), που οδηγεί σε εξαφάνιση των ηλιακών κηλίδων, θα βοηθήσει στην καλύτερη προστασία των γήινων συστημάτων επικοινωνιών, αλλάζοντας τις τροχιές των δορυφόρων ή κλείνοντας περιστασιακά ορισμένα άλλα ευαίσθητα ηλεκτρονικά συστήματα.

Πηγή: www.skai.gr

Οι μηχανές αναζήτησης του διαδικτύου, αλλάζουν το μυαλό μας!

Νέα μελέτη σχετικά με την επίδραση των μηχανών αναζήτησης - όπως το Google- στην ζωή μας, δείχνει ότι αυτές αλλάζουν το μαυλό μας! Σύμφωνα με ψυχολόγους των πανεπιστημίων Κολούμπια και Χάρβαρντ, ο τρόπος με τον οποίο ο εγκέφαλός μας "αποθηκεύει" τις πληροφορίες έχει αλλάξει σημαντικά εξ αιτίας της πεποίθησης ότι μπορούμε να βρούμε σχεδόν για όλα, την απάντηση online!

Σύμφωνα με τους ειδικούς, το Internet αποτελεί πλέον αυτό που αποκαλούμε "μεταβατική μνήμη", δηλαδή εξωτερικές αναμνήσεις, οι οποίες δεν βρίσκονται στο μεν μυαλό μας αλλά ξέρουμε οτι μπορούμε να έχουμε πρόσβαση σε αυτές.

"Ουσιαστικά η μηχανές αναζήτησης του διαδικτύου, αναδιοργανώνουν τον τρόπο με τον οποίο θυμόμαστε. Ετσι ο εγκέφαλός μας βασίζεται όλο και περισσότερο στο Internet σχεδόν κατά τον ίδιο τρόπο με τον οποίο βασίζεται στη μνήμη ενός φίλου ή συνεργάτη για ορισμένες πληροφορίες", εξηγεί η Μ. Σπάροου, από το Πανεπιστήμιο Κολούμπια.

Η έρευνα, αποκάλυψε μια σημαντική αλλαγή στον τρόπο λειτουργίας της μνήμης μας. Όπως λένε οι ειδικοί, έχουμε πλέον την τάση να ξεχνάμε τα πράγματα που είμαστε βέβαιοι ότι μπορούμε να βρούμε στο Διαδίκτυο, ενώ αντιθέτως προσπαθούμε να θυμόμαστε αυτά για τα οποία ξέρουμε ότι δεν θα βρούμε πληροφορίες online. Επίσης θυμόμαστε καλύτερα το πού μπορούμε να βρούμε μία πληροφορίας στο Internet, παρά αυτό καθαυτό το περιεχόμενό της.

http://www.pyles.tv/

Φήμες ότι βρέθηκε το "σωματίδιο του Θεού", στο Cern!


Αναταραχή επικρατεί στην παγκόσμια επιστημονική κοινότητα από ένα εσωτερικό υπόμνημα που διέρρευσε από τα εργαστήρια του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Πυρηνικών Ερευνών, το γνωστό CERN, στο οποίο αναφέρεται ότι σε κάποιο από τα πειράματα που έγιναν εκεί είναι πιθανό να εντοπίστηκε το μποζόνιο Χιγκς.

Το υπόμνημα που αναφερόταν σε πιθανό εντοπισμό του μποζονίου Χιγκς έκανε όπως αναμενόταν τον γύρο του κυβερνοχώρου δημιουργώντας σάλο στην επιστημονική κοινότητα.

Ο εντοπισμός του μποζονίου Χιγκς αποτέλεσε μια από τις βασικές αιτίες για τις οποίες αποφασίστηκε η δημιουργία του νέου γιγάντιου επιταχυντή LHC που κόστισε περίπου δέκα δισ. ευρώ. Πρόκειται για ένα σωματίδιο που αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο της σωματιδιακής Φυσικής αφού είναι εκείνο που θα λύσει τον γρίφο για την ύπαρξη της μάζας στην ύλη.

Τι αναφέρει το υπόμνημα.

Το υπόμνημα υπέγραφαν τέσσερις ερευνητές οι οποίοι αναφέρουν πως εντόπισαν ένα σωματίδιο το οποίο βρισκόταν σε διαδικασία «αποσύνθεσης» και μετατροπής του σε δύο φωτόνια. Οι ερευνητές δεν κατονομάζουν τον μποζόνιο Χιγκς αλλά αναφέρουν ότι «ήρθαμε μπροστά σε μια παρατήρηση που ξεπερνάει το Καθιερωμένο Μοντέλο Φυσικής»
και συμπληρώνουν ότι «πρόκειται για ένα γεγονός που δείχνει ότι βρισκόμαστε μπροστά σε μια νέα συναρπαστική εποχή για τη Φυσική και σύντομα θα έχουμε νέες σημαντικές ανακαλύψεις όπως άγνωστα μέχρι σήμερα σωματίδια».

Τι απαντούν οι εκπρόσωποι του Cern

Μετά τον σάλο που προκλήθηκε οι εκπρόσωποι του CERN υποχρεώθηκαν να τοποθετηθούν δηλώνοντας στα ΜΜΕ ότι «πράγματι σε ένα από τα πειράματα υπήρξε μια ενδιαφέρουσα παρατήρηση αλλά δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμη η διερεύνηση του συγκεκριμένου πειράματος ώστε να υπάρξει οριστική επιβεβαίωση των αποτελεσμάτων του. Επίσης θα πρέπει να σημειώσουμε ότι το συγκεκριμένο πείραμα αποτελεί τμήμα μας ευρύτερης πειραματικής διαδικασίας στην οποία λαμβάνουν μέρος 3 χιλιάδες επιστήμονες. Συνεπώς είναι ακόμη πολύ νωρίς για να πούμε κάτι και να επιβεβαιώσουμε ή να διαψεύσουμε οτιδήποτε».

Πηγή: tovima.gr

Δευτέρα 27 Ιουνίου 2011

Πιο κοντά στην ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ .

Πηγή:http://rudy2.wordpress.com/

Πιο κοντά στην «ανάγνωση» της σκέψης.
http://www.blogger.com/img/blank.gifhttp://www.tovima.gr/science/article/?aid=259286
Βρετανοί ερευνητές «διάβασαν» τις αναμνήσεις εθελοντών μελετώντας την ηλεκτρική δραστηριότητα του εγκεφάλου τους
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 14/03/2009, 07:12

Η ικανότητα «ανάγνωσης» του ανθρώπινου μυαλού με μια «μηχανή της σκέψης» ήρθε ένα βήμα πιο κοντά μετά την επιτυχία επιστημόνων να μαντέψουν τις αναμνήσεις εθελοντών μελετώντας απλώς την ηλεκτρική δραστηριότητα του εγκεφάλου τους. Ερευνητές του University College του Λονδίνου ανακάλυψαν ότι η χωρική μνήμη μπορεί να «διαβαστεί» μέσω μηχανημάτων απεικόνισης του εγκεφάλου τα οποία έχουν την ικανότητα να προβλέπουν αυτομάτως πού φαντάζεται ένα άτομο ότι βρίσκεται (την ακριβή θέση του σε έναν λαβύρινθο, για παράδειγμα) χωρίς καν το άτομο να ερωτηθεί.

«Πρόκειται για ένα ακόμη μικρό βήμα προς την ιδέα της ανάγνωσης της σκέψης καθώς κοιτώντας απλώς τη νευρική δραστηριότητα μπορούμε να πούμε τι σκέφτεται κάποιος» ανέφερε ένας εκ των ερευνητών, ο Ντέμις Χασάμπις.

Ισως στο μέλλον πιθανόν να «διαβάζονται» και άλλων μορφών αναμνήσεις και σκέψεις, αν και η πιθανότητα χρήσης μηχανών «ανάγνωσης της σκέψης» για την επίλυση υποθέσεων εγκλημάτων ή για την πάταξη της τρομοκρατίας αποτελεί ακόμη μακρινή προοπτική. «Βρισκόμαστε τουλάχιστον 10 χρόνια μακριά, ίσως και περισσότερο, από την τεχνολογία που θα μας επιτρέψει να διαβάζουμε κυριολεκτικώς τις σκέψεις των ανθρώπων χωρίς αυτοί να το επιθυμούν» σημείωσε ο δρ Χασάμπις.

Η μελέτη αυτή που δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό έντυπο «Current Βiology» μπορεί να βοηθήσει τους επιστήμονες να κατανοήσουν τα προβλήματα μνήμης που εμφανίζονται σε άτομα με ορισμένες νευρολογικές ασθένειες, όπως η νόσος Αλτσχάιμερ.

Σε ό,τι αφορά τα πιθανά ηθικά προβλήματα που θα προκύψουν μελλοντικά αν και εφόσον η επιστήμη έχει την ικανότητα να διαβάζει τις σκέψεις των ανθρώπων χωρίς τη συγκατάθεσή τους, η δρ Μαγκουάιρ απαντά: «Τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά.Δεν μπορούμε να βάλουμε ένα άτομο σε έναν τομογράφο και ξαφνικά να διαβάσουμε τις σκέψεις του.Πρόκειται για μια πολύπλοκη διαδικασία που βρίσκεται ακόμη σε πολύ πρώιμο στάδιο».

«Λαβύρινθος» και λονδρέζοι οδηγοί ταξί
Η καθηγήτρια Ελέανορ Μαγκουάιρ,που ήταν επικεφαλής της μελέτης,είχε ήδη δείξει από προηγούμενες εργασίες ότι μια μικρή περιοχή του εγκεφάλου που βρίσκεται πίσω από τον ιππόκαμπο είναι μεγαλύτερη σε μέγεθος σε άνδρες οδηγούς ταξί οι οποίοι είχαν απομνημονεύσει τον «λαβύρινθο» των δρόμων του Λονδίνου.Η καθηγήτρια εκπαίδευσε μια άλλη ομάδα ανδρών εθελοντών ώστε αυτοί να βρίσκουν την πορεία τους μέσα σε έναν εικονικό λαβύρινθο σε έναν υπολογιστή.Παράλληλα,ο εγκέφαλος των εθελοντών «σαρωνόταν» από λειτουργικούς μαγνητικούς τομογράφους. «Γνωρίζουμε ότι ο ιππόκαμπος είναι αυτός που συνδέεται με την ικανότητα πλοήγησης,τον σχηματισμό και την ανάκληση αναμνήσεων καθώς και με το πώς φανταζόμαστε το μέλλον.Ωστόσο το πώς η δραστηριότητα εκατομμυρίων νευρώνων του ιπποκάμπου υποστηρίζει αυτές τις λειτουργίες συνεχίζει να αποτελεί θεμελιώδες ερώτημα της νευροεπιστήμης» είπε η δρ Μαγκουάιρ. Οι ερευνητές ανακάλυψαν ότι μπορούσαν να μαντεύουν πού φανταζόταν ότι βρισκόταν ο κάθε άνδρας μέσα στον λαβύρινθο αναλύοντας ορισμένα εξειδικευμένα νευρικά κύτταρα του ιπποκάμπου τα οποία εμφάνιζαν συγκεκριμένα μοτίβα δραστηριότητας.

Science περισσότερες ειδήσεις http://www.tovima.gr/science/articlelist/

ΤΑ ΨΥΧΟΤΡΟΝΙΚΑ ΌΠΛΑ + ENGLISH VERSION



Πηγή: http://rudy2।wordpress।com/

Μεταφράστηκε από τα Αγγλικά από τον Rudy Andria।

Από τον Joe Vialls (αυστραλό δημοσιογράφο έρευνας που πέθανε στις 18 Ιουλίου 2005

Φανερές συγκυρίες κάνουν να διαφαίνεται ότι τα ψυχοτρονικά όπλα αναπτύχθηκαν για να ελέγχουν τους πολίτες χωρίς τη συναίνεσή τους. Οι ΗΠΑ βρίσκονται στο αποκορύφωμα αυτών των πειραματισμών. Παρόμοια όπλα υπάρχουν στις αυστραλιανές βάσεις του Pine Gap και Nurrungar ? και εάν ναι, είναι με στόχο να χρησιμοποιηθούν κατά αυτών που διαφωνούν και διαδηλώνουν ?

Η έρευνα όσον αφορά τη χρησιμοποίηση των ηλεκτρομαγνητικών κυμάτων, ως όπλα με στόχο την παραμόρφωση της ανθρώπινης αντίληψης και τη δημιουργία αρνητικών ψυχοσωματικών συνεπειών, άρχισε μετά τον 2ο παγκόσμιο πόλεμο. Παρ ότι οι επίσημες αμερικανικές αρχές ισχυρίστηκαν ότι οι Ρώσοι είναι μπλεγμένοι σ αυτόν τον τομέα, το γεγονός ότι η Ρωσία πρότεινε την ολοκληρωτική απαγόρευση του ηλεκτρομαγνητικού πολέμου είναι διαφωτιστικό. Οι ΗΠΑ έκαναν ήδη κάποια πρώτα πειράματα σε ποντίκια με συνέπειες όπως εμετούς, όγκους και πολλαπλά άλλα συμπτώματα. Στο εσωτερικό συγκεκριμένων υπηρεσιών άμυνας των ΗΠΑ, έγινε αναφορά σε συμπτώματα που οφείλονται σε χρήση και επιλογή συγκεκριμένων μεταξύ διαφορετικών συχνοτήτων. Με άλλα λόγια οι Αμερικανοί γνωρίζουν ποιά συχνότητα πρέπει να χρησιμοποιήσουν για να επιτύχουν συγκεκριμένη αντίδραση σε συγκεκριμένα σημεία του ανθρώπινου εγκέφαλου.

Οι ΗΠΑ βρίσκονται αντιμέτωπες με το πρόβλημα των πειραμάτων στους ανθρώπους. Ισχυρίστηκαν ότι ο Λευκός Οίκος αρνήθηκε να δώσει άδεια για ανθρώπινα πειράματα. Παρ όλα αυτά ο Λευκός Οίκος δέχτηκε να γίνουν ανθρώπινα πειράματα αλλά μόνο στους φυλακισμένους και στους ξένους

Ι. Πως λειτουργούν τα ψυχοτρονικά όπλα ?

Στη δεκαετία του 60, η έρευνα στα ηλεκτρονικά όπλα χωρίστηκε σε δύο κατηγορίες. Η πρώτη αφορά τη δράση των όπλων που χρησιμοποιούνται σε συχνότητες ίδιας φύσεως με την ηλεκτρονική ενέργεια του εγκεφάλου, δηλαδή 14 Χερτς. Οι συχνότητες αυτές ονομάζονται ΣΑΧ, από τα αρχικά των Συχνοτήτων Άκρως Χαμηλών.

Το σχέδιο ήταν η δημιουργία ασθενειών, όπως εμετούς, αδυναμία, φόβο, πανικό, χάσιμο αισθήσεων, μελαγχολία και διάφορα άλλα συμπτώματα, μετά από αναστάτωση των ηλεκτρικών κυκλωμάτων διαφορετικών ζωνών του εγκεφάλου. Ο στόχος ήταν να βρεθεί για κάθε ανθρώπινη αντίδραση η αντίστοιχη συχνότητα. Στο τέλος του άκρως απόρρητου σχεδίου, Κοιμώμενη καλλονή, της διοίκησης Reagan, ο ιατρός, Michaël Persinger, νευρολόγος και υπεύθυνος του εργαστηρίου Φυσιολογίας του Πανεπιστημίου του Οντάριο έλαβε εντολή να βρει απαντήσεις σ αυτό το πρόβλημα. Χρησιμοποιώντας τα πεδία κοσμικών διακυμάνσεων χαμηλών συχνοτήτων σε επίπεδα ιδιαίτερα χαμηλά από 1 έως 10 Χερτς, τα ποντίκια αρρώστησαν.

Το πεδίο (φάσμα) ELF που δημιουργήθηκε ενίσχυε την παραγωγή ισταμίνης από τα εγκεφαλικά κύτταρα, το οποίο είχε σαν άμεσο αποτέλεσμα εμετούς. Η ιατρός Elisabeth Rauscher, πυρηνικός φυσικός και υπεύθυνη του εργαστηρίου τεχνολογικών ερευνών του San Leandro στην Καλιφόρνια συνέχισε τις έρευνες επάνω στα όπλα ELF. Η ιατρός Rauscher είχε ήδη ανακαλύψει παρόμοια συμπτώματα, μετά από εισαγωγή συγκεκριμένων συχνοτήτων, όχι μόνο εμετούς αλλά επίσης σχετική ευφορία. Ο ιατρός Rauscher ήταν ενθουσιασμένος από τα αποτελέσματα και έλεγε «δώστε μου χρήματα και 3 μήνες προθεσμία και θα καταφέρω να αλλάξω τη συμπεριφορά του 80% των κατοίκων αυτής της πόλης χωρίς να το ξέρουν. Θα τους κάνουν να νοιώθουν ευτυχισμένοι, θα νομίζουν ότι είναι ευτυχισμένοι. Θα μπορούσα επίσης να τους κάνω να είναι επιθετικοί.

Αργότερα, το 1984, ο καπετάνιος Paul Tyler, ιατρός στο αμερικανικό ναυτικό, υπεύθυνος των ερευνών σχετικές με την επήρεια των ατομικών ακτινοβολιών στους ανθρώπους, παρουσίασε τα συμπεράσματά του στο πανεπιστημιακό αεροδιαστημικό κέντρο. Ο Tyler επιβεβαίωσε ότι «συγκεκριμένα βιολογικά αποτελέσματα μπορούν να επιτευχθούν μέσω συγκεκριμένων ηλεκτρομαγνητικών πεδίων». Αναγνωρίζει επίσης ότι τα πεδία αυτά όπως και οι χρήσεις τους ήταν ήδη γνωστά. Το μόνο που έμενε ήταν να βρεθεί λύση στο μέγεθος της απαραίτητης έντασης αναγκαίας για την μετάδοση των κυμάτων ELF. Παρ όλα αυτά δεν υπάρχουν αποδείξεις εχθρικής χρησιμοποίησης των κυμάτων ELF κατά των πληθυσμών.

Εδώ και δεκαετίες, υπάρχουν παραδείγματα βομβαρδισμών συγκεκριμένων περιοχών στις ΗΠΑ και την Ρωσία από τεράστιους μεταδότες κυμάτων ELF. Οι περιοχές αυτές είναι τόσο μεγάλες που κάποιοι ερευνητές δεν είχαν πρόσβαση στα μακροχρόνια αποτελέσματα. Σε αντίθεσης με τα κύματα ΣΑΥ (Συχνότητες Άκρως Υψηλές) τα οποία αντανακλούνται σε σταθερές επιφάνειες, τα κύματα ELF διεισδύουν σταθερά υλικά, ακόμα και στα πιο συμπαγή όπως το τσιμέντο. Τα μέσα άμυνας για αυτούς τους τύπους ακτινοβολίας παραμένουν άγνωστα.

Άλλο πεδίο ερευνών σχετικό μα τα ηλεκτρονικά όπλα είναι οι μικροσυχνότητες, τις οποίες αποκαλούμε «Τοίχο κατά του πολέμου μικροκυμάτων». Αυτά τα όπλα δρουν με αντίθετο τρόπο από αυτά των ηλεκτρομαγνητικών συχνοτήτων ELF, δηλαδή σε συχνότητες άκρως υψηλές. Οι συχνότητες αυτές χρησιμοποιούνται κυρίως στα ραντάρ, στους φούρνους μικροκυμάτων κλπ. Το κυρίως πλεονέκτημα των κυμάτων ΣΑΥ (Συχνότητες Άκρως Υψηλές) σε σχέση με τις χαμηλές συχνότητες ELF, είναι το ότι η μετάδοσή τους γίνεται σε «ευθεία γραμμή» και το ότι μπορούν να κατευθυνθούν σε διεύθυνση ιδιαίτερα μικρών στόχων. Σε σύγκριση, οι συχνότητες ELF, τείνουν να διασκορπίζονται σε μεγάλες επιφάνειες.

2. Ζημιέςεξαιτίαςτωνηλεκτρομαγνητικώνόπλων

Ο Αμερικανός συγγραφέας του βιβλίου «Επιχείρηση ελέγχου του εγκεφάλου», Walter Bowart, βεβαιώνει ότι το 1989, τουλάχιστον μία ομάδα αγγλίδων γυναικών χρησιμοποιήθηκαν σαν πειραματόζωα και εκτέθηκαν σε συγκεκριμένα είδη μικροκυμάτων. Σχετικά με όσα ισχυρίστηκε, οι έρευνες αυτές που γίνανε σε πληθυσμούς όχι Αμερικανικούς καλύφτηκαν από το Λευκό Οίκο.

Αυτό που ισχυρίστηκε ο Walter Bowart επιβεβαιώθηκε και από τις μυστικές έρευνες που έκανε η ΣΙΑ με τη βοήθεια του γνωστού ψυχίατρου Ewen Cameron σε Καναδές γυναίκες από το Μόντρεαλ, για μια ακόμα φορά μη Αμερικανούς υπηκόους και εύκολα πειραματόζωα.

Συγκεκριμένα και παρόμοια συμπτώματα εμφανίστηκαν σε αγγλίδες γυναίκες οι οποίες εκτέθηκαν σ αυτά τα κύματα κατά τη διάρκεια διαμαρτυριών κατά των πυρηνικών όπλων και τις συνέπειες των πυρηνικών λημμάτων στην Αγγλία. Τα συμπτώματα ήταν τα ακόλουθα

1. Διαφοροποιημένο μηνιαίος κύκλος

2. Εκτρώσεις

3. Γυναικολογικά προβλήματα

4. Κάψιμο της ρητίνης του ματιού

5. Προβλήματα ακοής

6. Όγκοι γρήγορης εξέλιξης

Την εποχή εκείνη οι διαδηλωτές έμειναν μεγάλο χρονικό διάστημα κάτω από σκηνές και εκτέθηκαν σε ειδικά κύματα τα οποία έχουν μακροχρόνιες συνέπειες και όχι σύντομες και θανατηφόρες επενέργειες μακροχρόνια

3. Ανίχνευσητωνόπλων

Δυστυχώς για τις Αγγλίδες γυναίκες, δεν υπάρχει κανένα μηχάνημα στην αγορά το οποίο μπορεί να ανιχνεύσει ένα ψυχοτρονικό βομβαρδισμό. Στην Αυστραλία, υπάρχει ένα μηχάνημα στον Dick Smith που ονομάζεται «Ανιχνευτής διαρροής μικροκυμάτων». Στην αρχή είχε χρησιμοποιηθεί για να ανιχνεύει της διαρροές ακτινοβολιών στους φούρνους μικροκυμάτων. Αν βρίσκανε κάποια διαρροή έπρεπε να αντικαταστήσουν επειγόντως τα λάστιχα. Ο ανιχνευτής διαρροής μικροκυμάτων είναι κατευθυντήριος και μπορεί να συλλάβει μία εκπομπή ψυχοτρονικών κυμάτων ακόμα και αν αυτή η εκπομπή είναι άκρως μικρή (ένα χιλιογουάτ ανά τετραγωνικό εκατοστό). Οι ιατρικές έρευνες στις ΗΠΑ έδειξαν επίσης ότι μία συνεχής έκθεση σε χαμηλές διαρροές μπορεί να δημιουργήσει σοβαρά προβλήματα στα μάτια, όπως καταρράκτη. Οι έρευνες ασχολήθηκαν με μία ομάδα γυναικών οι οποίες εκτέθηκαν σε τέτοιες διαρροές μικροκυμάτων στο χώρο εργασίας τους για αρκετούς μήνες. Στην κάθε περίπτωση το επίπεδο ζημιάς ήταν ανάλογο με την απόσταση της κάθε γυναίκας από τον φούρνο μικροκυμάτων που παρουσιάζει κάποια διαρροή.

4. Προστασία από τα ψυχοτρονικά όπλα

Στην περίπτωση των Άγγλων διαδηλωτών, ο Bowart προτείνει να καλύψουν τις σκηνές τους με φύλλα αλουμινίου. Το έκαναν και τα συμπτώματα σταμάτησαν αμέσως. Η ελάχιστη μοναδική προστασία από την ακτινοβολία των ψυχοτρονικών κυμάτων είναι η ίδια με το φύλλο αλουμινίου με το οποίο καλύπτουμε ένα ταψί με φαγητό που είναι στο φούρνο στο οποίο αντανακλώνται τα κύματα και έτσι δεν ψήνεται το φαγητό. Το γεγονός ότι τα μικροκύματα ψήνουν το φαγητό μέσω δονήσεων των μόρια και όχι μέσω αύξησης της θερμοκρασίας εξηγεί της ζημιές που είχαν οι Άγγλοι διαδηλωτές

Άρθρο του Joe Vialls για το περιοδικό New Dawn GPO Box 3126 FF, Μελβούρνη, 3001 Αυστραλία

———————————————————————————————————

ENGLISH VERSION

PSYCHOTRONIC WEAPONS

Electromagnetic Psycho-Physiological Damage Done to Innocent Citizens

Real Life Death Rays / PSYCHOTRONIC WEAPONS by Joe Vialls (passed away on July 18, 2005)

Source: New Dawn Magazine

There is very strong circumstantial evidence suggesting that new psychetronic weapons have been developed to “control” innocent citizens without their knowledge or consent, with research showing the U.S. leading the field. Does such weaponry already exist at Pine Gap and Nurrungar and, if so, is it intended for use against Australians exercising their democratic right to protest peacefully? Research into the use of electromagnetic waves as potential weapons to distort human perception and/or cause direct psycho- physiological damage started shortly after the end of World War II. Although the U.S. intelligence officials claimed the Soviets had the whip hand in this field, it is significant that the Soviets proposed a total ban on electromagnetic warfare at one of the arms talks. Equipment has already been tested in the U.S. on rats at short range, successfully inducing nausea, tumors and many other symptoms. Closed lectures at various U.S. defense establishments have already discussed specific frequency effects that have been logged for use in operational situations. In other words, the Americans already know exactly which frequency to apply to gain a precise reaction within targeted areas of the human brain. The U.S. has a problem with testing at the human level. It has been stated clearly that the White House point blank refused the request to test on human subjects at all. Counter claims insist the White House does approve such testing, but only on prisoners and non-Americans.

1. How Psychotronic Weapons Work

By the ’60s, weapon research had split into two distinctly different fields. The first of these fields involved weapons operation on frequencies in the same range as the human brain’s electrical activity of 14 Hertz (or 14 cycles old values). These were and still are called E(L)F, standing for Extraordinarily (L)ow Frequency. Design was intended to induce illness by upsetting the electrical patterns in specific areas of the brain, resulting in nausea, faintness, panic attack and possible unconsciousness at short range; depression and other symptoms at long range. The ambition was to identify which precise frequency was needed for each individual human reaction. Under the Reagan administration’s top secret Project Sleeping Beauty, Dr. Michael Persinger, chief neurologist at Laurentian University’s Environmental Physiology Laboratory in Ontario, was “quietly” funded to find the answers. Using what are called time-varying fields of low intensity in the extraordinary low frequency range from one to ten hertz, Persinger was consistently able to make a cage of rats sick. The E(L)F field he generated had stimulated the MAST histamine-producing brain cells into inducing instant nausea. Specific research on E(L)F weapons was continued by Dr. Elizabeth Rauscher, a nuclear physicist and boss of the Technic Research Laboratory in San Leandro, California. Rauscher had already identified specific frequency effects to induce not only nausea but also happiness, for example. Clearly, Dr. Rauscher was an enthusiast: “Give me the money and three months”, she boasted, “and I’ll be able to affect the behavior of 80 per cent of the people in this town without their knowing it. Make them happy – or at least they’ll think they’re happy. Or aggressive.” Much later, in March 1984, Captain Paul Tyler, a U.S. Navy doctor responsible for all research into the effects of radiation on humans, presented a paper at the Air University Centre for Aerospace Doctrine. Tyler confirmed that “specific biological effects can be achieved” with electromagnetic fields. He made it very clear that the required fields had already been identified for operational use. Massive power generation required for E(L)F transmission is still a problem, apparently. So far the U.S. “underground” is not aware of any proven incidents where E(L)F has been used against the general public in a hostile manner. Examples do exist (on both sides) where massive transmitters have been bombarding specific areas of the U.S. and USSR for decades. Those areas are so large that if data exists on long term effects, the “underground” has no known access to it. Unsubstantiated rumors persist that the U.S. F117A “stealth” fighter bomber can be fitted with E(L)F weaponry inside its internal bomb bay. Whether or not the equipment was used against specific targets in Iraq during the U.S. attack is unknown. It should be remembered that E(L)F waves are invasive. Unlike EHF, which reflects off hard surfaces, E(L)F can and does penetrate extremely dense substances, including reinforced concrete etc. Defensive measures remain unknown at the general level against this kind of radiation though, presumably, lead (Pb) would act as an effective barrier. The other field of weapons research concerns those weapons operating in the micro or millimetric frequencies and also referred to as “Barrier Warfare Microwave Tech”. Such weapons operate at the opposite end of the electromagnetic wave lengths from E(L)F, i.e. at Extraordinarily High Frequencies. Microwaves are those commonly used in radar sets and microwave ovens, for example. The principal advantage of EHF over E(L)F lies in the fact that its transmissions are “straight line” and can thus be beamed with ease into small or tiny areas. E(L)F, by comparison, tends to scatter widely. Microwaves are generated by a device known as a “Magnetron” in which electrons, generated by a heated cathode, are moved by the combined force of a magnetic and electrical field. The cathode is a hollow cylinder with the outside coated with barium and strontium oxide electron emitters. Arranged concentrically around the outside of the cathode is a large cylindrical anode containing a large number of “resonant cavities”, normally of quarter-wavelength, on the inner surface. When switched on, the magnetron generates an electrical field radially between anode and cathode, while the magnetic field is coaxial with the cathode. The complete assembly is sealed inside a vacuum enclosure. The maximum power output is naturally limited by the size of the individual Magnetron but research indicates the largest can generate a stream of microwave “pulses” at up to ten million watts per pulse. The resulting microwave pulsed beam can be focused in much the same way as a camera lens – from ultra wide angle to telephoto – creating area or pinpoint capability. Fortunately the Magnetron is not a small device. Informed sources indicate a portable Magnetron powerful enough to harm a large group of demonstrators, for example, would require space equal to a small truck.

2. Amount of Injury

Walter Bowart, American author of Operation Mind Control, claims that by 1989, at least one group of female British demonstrators had been exposed to Barrier Warfare of the EHF microwave variety. Bowart’s claim fell in line with covert approval from the White House to test such systems on non-American citizens. His claim was given further credibility by the savage mind control experiments funded by the CIA, and carried out by notorious psychiatrist Ewen Cameron on Canadians in Montreal – once again, non-Americans and thus expendable. Specific symptoms presented by the females, who were demonstrating against American nuclear weapons or waste in Britain, were as follows:

1. Anomalies with menstrual cycles;

2. Spontaneous abortion;

3. Other (unspecified) feminine problems;

4. Retinal burning;

5. Inner ear problems;

6. Rapidly growing tumors. At the time the demonstrators were camped for an extended period of time in tents, indicative of “low level” wide angle bombardment designed to produce severe discomfort in the long term, rather than acute discomfort or death in the short term.

3. Detecting the Weapons

Unfortunately for the British females, no device was available on the open market to detect any form of psychetronic bombardment. In Australia such devices are available from Dick Smith and known as “Microwave Leak Detectors”, costing A$23.95. They were originally designed to be run around the rubber seal of microwave ovens to detect a potentially dangerous radiation leak. If a leak was found, then the seal had to be changed immediately. The microwave leak detector is directional and capable of picking up psychetronic microwave output as low as one milliwatt per square centimetre. In other words, it is very sensitive. Medical research in the U.S. has already proven that sustained exposure to low-level leaks from domestic microwave ovens can cause serious problems with the eyes, including cataracts. The research was carried out on a large group of women who had been exposed to such a leak in an open plan office over a period of many months. The level of damage in each case was directly proportional to the distance from the leaking microwave oven.

4. Defense Against Psychotronics

In the case of the British females, Bowart suggested they cover their tents with standard grade cooking foil. They did so and the effects stopped immediately. At low to medium power settings, the psychetronic microwave beam can be stopped in the same way as a layer of cooking foil placed over food in a microwave oven – reflecting the waves back and preventing the food from cooking. The fact that microwaves cook by vibrating the molecules in the food until they heat up, goes a long way toward explaining the wide ranging problems experienced by the British team of demonstrators. The precise neurological damage discussed by the U.S. armed forces referred only to E(L)F transmissions, on exact tested wavelengths. EHF effects are unfortunately more generalized. If demonstrating along the perimeter of a U.S. installation, it would be wise to have a few dozen rolls of cooking foil and a microwave detector available, no matter how silly it might feel to walk around looking like a bright silver robot. At the same time, be aware that any radar transmitter inside the base will also activate the microwave detector, but only if it is in line with the transmitting aerial in question..

Written by Joe Vialls for the Magazine New Dawn (GPO Box 3126 FF, Melbourne, 3001 Australia).

Κυριακή 26 Ιουνίου 2011

26 μυστήρια... Ο άξονας του κακού


14. Ο άξονας του κακού
Τι θα κάνατε εάν βρίσκατε ένα μυστηριώδες και αντιφατικό μοτίβο στα απομεινάρια της ακτινοβολίας της Μεγάλης Έκρηξης; Το 2005, η Kate Land και ο Joao Magueijo στο Αυτοκρατορικό Κολέγιο του Λονδίνου αντιμετώπισαν ακριβώς αυτό το αίνιγμα. Αυτό που έκαναν στη συνέχεια ήταν να αποκαλέσουν το εύρημά τους αυτό ως τον 'άξονα του κακού'.
Τι είχαν δει ακριβώς; Αντί να βρουν θερμά και ψυχρά σημεία που να είναι τυχαία διεσπαρμένα στον ουρανό όπως θα περίμεναν, η ανάλυση έδειξε πως τα σημεία στην κοσμική μικροκυματική ακτινοβολία υποβάθρου (cosmic microwave background CMB) φαινόντουσαν να είναι διαταγμένα σε μια συγκεκριμένη διεύθυνση στον χώρο.
Η διάταξη αυτή είναι 'δαιμονική' γιατί υπονομεύει αυτό που νομίζαμε ότι γνωρίζουμε αναφορικά με τις αρχικές στιγμές του σύμπαντος. Η σύγχρονη κοσμολογία είναι δομημένη στην υπόθεση ότι το σύμπαν είναι στην ουσία του ομοιόμορφο σε οποιαδήποτε διεύθυνση κι αν κοιτάξουμε. Εάν η κοσμική ακτινοβολία έχει μια προτιμούμενη διεύθυνση, ίσως θα πρέπει να εγκαταλειφθεί η υπόθεση αυτή, μαζί με τις καλύτερες θεωρίες μας σχετικά με την κοσμική ιστορία.
Η καταστροφή μπορεί να αποφευχθεί εάν μπορούμε να δείξουμε πως ο άξονας προέρχεται από κάποια παραξενιά στον τρόπο με τον οποίο παρατηρούν την ακτινοβολία τα τηλεσκόπιά μας και οι δορυφόροι μας. Ένα κοντινό μεγάλο υπερ-συσσωμάτωμα γαλαξιών θα μπορούσε επίσης να σώσει την κατάσταση: η βαρυτική του έλξη θα μπορούσε να είναι αρκετή για να διαστρέψει την ακτινοβολία στην ανώμαλη μορφή που έχει παρατηρηθεί.
Κανείς δεν ξέρει στα σίγουρα. Έχουμε να κάνουμε με τα όρια των δυνατοτήτων μας, λέει ο Michael Longo του Πανεπιστημίου του Michigan στο Ann Arbor. Όλες οι παρατηρήσεις πέρα από τον γαλαξία μας σκιάζονται από τον δίσκο του Γαλαξία, τονίζει, έτσι χρειάζεται να είμαστε προσεκτικοί για το πώς τις ερμηνεύουμε.
Το Ευρωπαϊκό Τμήμα Διαστήματος εκτόξευσε πρόσφατα το διαστημικό τηλεσκόπιο Planck, κάτι που μπορεί να διευθετήσει το ζήτημα όταν θα φτιάξει τους πιο ευαίσθητους χάρτες που έχουν ποτέ φτιαχτεί για την κοσμική μικροκυματική ακτινοβολία υποβάθρου. Μέχρι τότε, ο άξονας του κακού θα συνεχίζει να μας τρομοκρατεί.


Μετάφραση - Απόδοση - Σχολιασμός: Αμαλία Τσακίρη, για το ESOTERICA.gr


πηγή:
http://www.newscientist.com/special/13-more-things
http://www.esoterica.gr/

«Πυξίδα» το ανθρώπινο μάτι;


Τον ρόλο φυσικής πυξίδας φαίνεται ότι παίζει μια πρωτεΐνη που εντοπίζεται στο ανθρώπινο μάτι καθώς, σύμφωνα με αμερικανούς επιστήμονες, «διαβάζει» το μαγνητικό πεδίο της Γης.
Ανθρώπινη πρωτεΐνη σε μύγες
Ερευνητές της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου της Μασαχουσέτης, πραγματοποίησαν δοκιμές σε μύγες δροσόφιλες και είδαν ότι χωρίς τη δική τους πρωτεΐνη-πυξίδα έχαναν την φυσική αντίληψη του μαγνητικού πεδίου.
Όταν όμως την αντικαθιστούσαν με την ανθρώπινη εκδοχή της, οι μύγες έδειχναν να ανακτούν τη χαμένη τους ικανότητα.
Μέχρι στιγμής δεν υπάρχουν επιστημονικές αποδείξεις ότι οι άνθρωποι μπορούν να αντιληφθούν το μαγνητικό πεδίο της Γης. Τα νέα ευρήματα ωστόσο αναμένεται πως θα αναθερμάνουν το ενδιαφέρον της επιστημονικής κοινότητας γύρω από το συγκεκριμένο ενδεχόμενο.
Το πρωτεϊνικό «κλειδί» του μυστηρίου
Όπως δημοσιεύουν οι ειδικοί στην επιθεώρηση «Nature Communications» πυρήνα της μελέτης αποτελεί το κρυπτόχρωμα – μια πρωτεΐνη που εντοπίζεται σε δύο εκδοχές σε όλα τα ζώα της Γης αλλά και στον άνθρωπο.

Σύμφωνα με τους ειδικούς, η συγκεκριμένη πρωτεΐνη σχετίζεται με τη ρύθμιση του κιρκαδικού κύκλου και με τον φυσικό μηχανισμό προσανατολισμού που έχουν διάφορα είδη όπως π.χ. τα αποδημητικά πουλιά, οι πεταλούδες του είδους Danaus plexippus (Μονάρχης) και οι μύγες δροσόφιλες.



Ο ακριβής μηχανισμός παρόλα αυτά εξακολουθεί να παραμένει άλυτο μυστήριο, το οποίο οι επιστήμονες προσπαθούν με πείσμα να επιλύσουν.

Παίζοντας με την «έκτη αίσθηση»

Όπως περιγράφει ο επικεφαλής της μελέτης δρ Στήβεν Ρέπερτ, οι δροσόφιλες μπορούν να τροποποιηθούν γενετικά ώστε να παράγουν κρυπτόχρωμα-2 – μια διαφορετική εκδοχή της πρωτεΐνης που ήδη έφεραν και εντοπίζεται στην πεταλούδα Μονάρχης και στα σπονδυλωτά ζώα, συμπεριλαμβανομένου και του ανθρώπου.

Κατά τη διάρκεια των δοκιμών, οι ειδικοί διαπίστωσαν ότι οι μύγες που δεν είχαν καμία από τις δύο εκδοχές της πρωτεΐνης δεν αντιδρούσαν κατά την έκθεση τους σε μαγνητικά πεδία.

Είδαν όμως, ότι η ικανότητά τους να «διαβάζουν» το μαγνητικό πεδίο επανερχόταν όταν οι μύγες, κατόπιν γενετικής τροποποίησης, παρήγαγαν κρυπτόχρωμα-2.

«Αναπτύξαμε ένα σύστημα προκειμένου να μπορέσουμε μελετήσουμε τον πραγματικό μηχανισμό του μαγνητικού προσανατολισμού των δροσόφιλων. Καταφέραμε λοιπόν να τους προσθέσουμε πρωτεΐνες άλλων ζώων και να απαντήσουμε στο ερώτημα: “αυτές οι πρωτεΐνες τελικά λειτουργούν ως αισθητήρες του μαγνητικού πεδίου;”» αναφέρει χαρακτηριστικά ο δρ Ρέπερτ.
http://www.planitikos.com/

Κυριακή 17 Οκτωβρίου 2010

ΣΕΛΗΝΗ: Η ΕΥΑ, ‘ Η Η ΑΔΕΛΦΗ ΤΗΣ ΓΗΣ;




Μερικοί επιστήμονες υποστηρίζουν ότι η Σελήνη δεν παίζει κανένα ρόλο στη Βιολογία του Σύμπαντος, ούτε επηρεάζει τη ζωή στη Γη. Κι ακόμη ότι δεν έχει καμιά σχέση με τη διαμόρφωση του κλίματος και του καιρού, στα διάφορα σημεία της υδρογείου.

Τη θεωρούν απλό καθρέφτη που αντανακλά το ηλιακό φως, μούσα των ποιητών και προστάτη των ερωτευμένων.

Υπάρχουν, όμως, εργασίες, έρευνες και διαπιστώσεις πολλών διαπρεπών επιστημόνων, που εκμηδενίζουν τις απόψεις αυτές, αφού έχουν να παρουσιάσουν στοιχεία τα οποία αποδεικνύουν ότι η Σελήνη, που είναι το πιο κοντινό ουράνιο σώμα στη Γη, παίζει σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση της ζωής πάνω στον Πλανήτη μας.

Όπως είναι γνωστό η Σελήνη περιστρέφεται γύρω από τη Γη σε 29 μέρες 12 ώρες και 44 λεπτά. Στο διάστημα αυτό γίνονται και οι 4 φάσεις της.

Ο χρόνος αυτός είναι μια αναλογία του κύκλου του Κρόνου γύρω από τον Ηλιο, 29 έτη 5 μήνες 17 ημέρες, γεγονός που κάτι σημαντικό σημαίνει.

Στο ίδιο διάστημα η Σελήνη κάνει κι' αυτή μια περιστροφή γύρω από τον άξονά της, από δυσμάς προς ανατολάς, σε χρόνο 27 ημέρες 7 ώρες και 43 λεπτά.

Το γεγονός, όμως, ότι κάθε μέρα σε κάθε τόπο, ανατέλλει όλο και πιο αργά, μας αποκλείει τη δυνατότητα να δούμε το αθέατό της ημισφαίριο – είναι έτσι ρυθμισμένη.

Μόνο μια ειδική κίνηση της Σελήνης, η λίκνιση, επιτρέπει κατά καιρούς να δούμε και πέρα από το συνηθισμένο ημισφαίριο, προς το αθέατο, σε ποσοστό 18%. Αυτό όμως μόνο οι αστρονόμοι μπορούν να το προσέξουν.

Αν τώρα έρθουμε «στα γρανάζια του πλανητικού συστήματος», στο καλορυθμισμένο ρολόι , η Σελήνη μοιάζει να είναι ο παλινδρομών τροχός με την τρίχα στο γνωστό μας παλιό ρολόι.



ΣΕΛΗΝΗ Η ΑΔΕΛΦΗ ΤΗΣ ΓΗΣ;



Η ανάλυση των πετρωμάτων της Σελήνης, που έγινε τόσο από τους Σοβιετικούς όσο και από τους Αμερικανούς επιστήμονες, αμφισβητεί ότι η χλωμή θεά, αποσπάσθηκε από τη Γη, από την πλευρά του Ειρηνικού Ωκεανού. Ότι είναι Εύα από την πλευρά του Αδάμ. Ότι είναι κόρη της Γης, αλλά δείχνει ότι είναι αδελφή της, που δημιουργήθηκε ίσως νωρίτερα από τη Γη, πριν από 5 δισεκατομμύρια χρόνια. Και «είδε» τη Γη να εξελίσσεται στη σημερινή της μορφή.

Αυτή η άποψη προέρχεται από τη διαπίστωση ότι τα πετρώματα της Γης και της Σελήνης, δεν μοιάζουν καθόλου. Ωστόσο στη Σελήνη βρέθηκαν ασβεστόλιθοι που συνδέονται στενά με την οργανική ύλη.

Η «θεά Εκάτη των Αρχαίων» δεν είναι τελείως νεκρό σώμα. Διάφορες διεργασίες γίνονται στο δορυφόρο μας. Όπως εκρήξεις ηφαιστείων με εκτοξεύσεις αερίων και υδρατμών. Οι σεισμοί είναι πυκνοί, αλλά μικρής έντασης, μέχρι 1 ρίχτερ. Γεγονός πού σημαίνει ότι είναι ανάλογοι του μεγέθους της Σελήνης. Διαρκούν όμως δραματικά περισσότερο. Διαρκούν πολλές ώρες. Η Σελήνη μοιάζει

με μια καμπάνα που συνεχίζει να πάλλεται μετά το πρώτο χτύπημα.

Ακόμη σημειώνονται τα παροδικά σεληνιακά φαινόμενα, διάφορες εκλάμψεις και αλλαγές χρωμάτων μέσα σε κρατήρες που δεν έχουν ακόμα ερμηνευθεί.

Στην περίοδο της Νέας Σελήνης ή σεληνιακή σφαίρα δε στέλνει ούτε φως ούτε θερμότητα. Κατά την Πανσέληνο τα φαινόμενα αυτά αναπτύσσονται στο ανώτατο όριο.

Η Σελήνη αντανακλά το 15% του ηλιακού φωτός που δέχεται στη Γη, κατά την Πανσέληνο. Το φως που εκπέμπει είναι 500.000 φορές λιγότερο από αυτό του Ηλιου. Η θερμότητα που εκπέμπει είναι 188.000 φορές μικρότερη. Μη νομίσουμε όμως ότι ή Σελήνη μόνο μας στέλνει:

Παίρνει από μας φως, και μαγνητισμό που εκπέμπει η Γη.

Ο μαγνητισμός είναι εκείνος που παίζει σημαντικό ρόλο στη σχέση Γης - Σελήνης.

Η Σελήνη δημιουργεί γύρω της ασθενές μαγνητικό πεδίο, αλλά ανιχνεύσιμο. Αυτό είναι μία πρόσφατη σημαντική ανακάλυψη. Διότι μαγνητικό πεδίο , σημαίνει ρευστός πυρήνας στο κέντρο της σεληνιακής σφαίρας. Το μαγνητικό πεδίο του δορυφόρου μας είναι πολύ περίπλοκο. Επειδή δε, είναι κοντά μας, επηρεάζει τη Γη σημαντικά.

Φαίνεται να υπάρχουν τρία είδη:

Το εξωτερικό, που μελετήθηκε από τη Σεληνιακή τροχιά, τα μόνιμα μαγνητικά πεδία που υπάρχουν σε συγκεκριμένες περιοχές, και τα πεδία που παράγονται με αλληλεπιδράσεις, με τον ηλιακό άνεμο. ( Ο τελευταίας είναι μια ροή σωματιδίων ιονισμένων, που προέρχονται από τον Ηλιο). Η μέση ένταση του πεδίου είναι μονάχα το ένα δεκάκις χιλιοστό της γήινης, αλλά σ' ορισμένα σημεία, αυτό φαίνεται να αυξάνεται από δέκα μέχρι εκατό φορές, ένα γεγονός που καλύπτεται ακόμα από αρκετό μυστήριο, μια που η αιτία μιας τέτοιας μαγνητικής διατάραξης δεν έχει ανακαλυφθεί ακόμα.

Η μαγνητόσφαιρα της Σελήνης επηρεάζεται από τον ηλιακό άνεμο και από το μαγνητικό πεδίο της Γης.

Έχει επιστημονικά αποδειχτεί, ότι η Σεληνιακή έλξη, η βαρύτητα της Σελήνης έστω κι' αν είναι το 1/6 της γήινης, δημιουργεί τις θαλάσσιες παλίρροιες στον πλανήτη μας, με πιο αντιπροσωπευτική εκείνη του πορθμού του Ευρίπου στη Χαλκίδα.

Υπάρχουν και παλίρροιες ατμοσφαιρικές, αλλά δεν έχουν μελετηθεί καλά ακόμη. Οι παλίρροιες των υδάτων αποτελούν φαινόμενα πράγματι θεαματικά.

Ο Ηλιος ασκεί κι' αυτός ελκτική δύναμη στα νερά των θαλασσών. Είναι όμως, τόσο μακριά, ώστε η επίδρασή του δεν είναι αξιόλογη, από την πλευρά αυτή.

Παρά μόνο όταν η ελκτική του δύναμη προστίθεται σ' αυτή της Σελήνης. Οι ελκτικές δυνάμεις αθροίζονται και προκαλούν τις μέγιστες παλίρροιες. Αυτό συμβαίνει κατά τη Νέα Σελήνη και κατά την Πανσέληνο.

Λόγω της Σεληνιακής έλξης, τα νερά των θαλασσών καθημερινά παρουσιάζουν μία υδάτινη διόγκωση προς το μέρος που βρίσκεται η Σελήνη, αλλά και προς το αντίθετο σημείο.

Νεώτερες παρατηρήσεις αναφέρουν ότι οι παλίρροιες επηρεάζουν και τον πυρήνα της Γης, που είναι διάπυρος - ρευστός. Γιατί έχει παρατηρηθεί ότι η Γη κάνει μία κίνηση, σαν ακατάπαυστη αναπνοή. Ο φλοιός της κινείται ρυθμικά, όπως οι παλίρροιες δύο φορές την ήμερα. Οι ήπειροι ανυψώνονται 50 εκατοστά στον ισημερινό, και 30 στα πλάτη. Δηλαδή η Γη φουσκώνει και ξεφουσκώνει.

Ισως αυτή να είναι μία αιτία της πρόκλησης των σεισμών. Ο σεισμός της 26/112/04 στην Ινδονησία, έγινε με πανσέληνο.

Η Σελήνη, κάθε στιγμή, από κει που βρίσκεται έλκει τη Γη σαν αναροφητήρας. Τα φαινόμενα της παλίρροιας στη Γη έχουν διάφορες επιπτώσεις.

Υπάρχει όμως κι ένα γεγονός που δε το βάζει ο νους του ανθρώπου:

Η πορεία της Γης προς τα εμπρός και η παλινδρόμηση των ρευμάτων της παλίρροιας, που προκαλεί η Σελήνη, λένε οι ειδικοί, φέρνει μία προοδευτική μείωση στην ταχύτητα του πλανήτη μας. Μερικά δευτερόλεπτα κάθε αιώνα. Με αποτέλεσμα, η διάρκεια του ημερονυκτίου να μεγαλώνει. Έτσι σύμφωνα με υπολογισμούς πριν από 600 εκατομμύρια χρόνια το έτος είχε 424 ήμερες. Πριν 100 εκατομμύρια 370 και σήμερα 365 ήμερες. Με τους ίδιους υπολογισμούς μετά από 600 εκατομμύρια χρόνια, το έτος θα έχει 306 ημέρες. Εύκολα μπορεί να φανταστεί κανείς τι σημαίνει αυτό στην πορεία των εποχών.

Εκτός από αυτά έχουν εντοπιστεί σχέσεις των φάσεων της Σελήνης με την εξέλιξη του κλίματος στη Γη. Οι παλιότεροι και ιδιαίτερα οι ναυτικοί, ήξεραν τί καιρό θα κάνει, ανάλογα, αν το νέο φεγγάρι ήταν όρθιο ή πλαγιαστό. Κάτι που το έχουμε ακούσει όλοι μας.

Οι θέσεις αυτές προϋποθέτουν αλλαγές στην τροχιά της Σελήνης μεταξύ Ηλίου και Γης, γεγονός που διαμορφώνει ανάλογα τον καιρό.

Τελευταία οι επιστήμονες παρατήρησαν ότι υπάρχει ένας κύκλος 19 χρόνων της βαρυτικής έλξης της Σελήνης, που επηρεάζει ανάλογα το κλίμα της Γης. Και διαμορφώνει τη θερμοκρασία των θαλασσών, την δημιουργία και πορεία κυκλώνων και αντικυκλώνων, και άλλων καιρικών φαινομένων.


Η ΣΕΛΗΝΗ ΚΑΙ Η ΖΩΗ ΜΑΣ

Είναι πλέον επιστημονικά παραδεκτό ότι η Σελήνη ασκεί διάφορες επιδράσεις πάνω στον Πλανήτη μας.

Παράλληλα ότι επηρεάζει και τα διάφορα όντα της Γης, λένε οι επιστήμονες. Αρκετοί από αυτούς έχουν και αποδείξεις ενώ άλλοι ψάχνουν ακόμη γι' αυτές.

Στην ουσία κανένας δεν αποκλείει τελείως την βιολογική, ψυχολογική και πνευματική επίδραση του δορυφόρου μας, στον άνθρωπο και το νευρικό του σύστημα. Γενικός κανόνας είναι ότι δεν επηρεάζει το ορατό φως της Σελήνης που φθάνει στη Γη σε κάθε φάση της, αλλά ο μαγνητισμός της. Είναι ανάλογος των τεσσάρων φάσεων και της γωνίας που κάνει κάθε φορά σε σχέση με τη Γη και τον Ήλιο. Κάθε φάση της που διαρκεί 7 ημέρες και κάτι, ανταποκρίνεται σε κάποιο τύπο κοσμικής ενέργειας, πέρα από το ορατό μέρος του φάσματος. Όμως οι επιδράσεις της Σελήνης αλλάζουν ραγδαία κατά τη διάρκεια της ημέρας. Διότι η έλξη της Σεληνιακής βαρύτητας μεταβάλλεται από ώρα σε ώρα σε κάθε τόπο, αφού Σελήνη και Γη περιστρέφονται. Η έλξη είναι πάντα μεγαλύτερη στην πλευρά πού βλέπει η Σελήνη, καθώς και στην αντίθετη.

Η Σελήνη δημιουργεί τους δικούς της βιορυθμούς στα έμβια όντα, και φυσικά στον άνθρωπο, αποτέλεσμα του μαγνητισμού της και όχι του φωτισμού της, λέει ο Μάριο Κάβεντον , καθηγητής στο Πλανητάριο του Μιλάνου.

Και πράγματι. Από χρόνια τώρα οι επιστήμονες του είναι ειδικοί στη χρονοβιολογία, μιλούν για μια διαφορετική συμπεριφορά φυτών και ζώων εξ αιτίας των επιδράσεων της Σελήνης.

Το φαινόμενο της επίδρασης της χλωμής θεάς στον ανθρώπινο οργανισμό το είχε επισημάνει και ο πατέρας της Ιατρικής, ο Ιπποκράτης, ο οποίος σημείωσε, ότι στην διάρκεια της πανσελήνου άτομα με ειδικά ψυχικά προβλήματα, παθαίνουν κρίσεις, όπως η επιληψία , ο σεληνιασμός και άλλα.

Σήμερα οι ερευνητές Μπράουν και Πάρκ, μετά από πειράματα οδηγήθηκαν στο συμπέρασμα ότι υπάρχει ένα βασικό χρονομετρικό σύστημα Ηλίου- Σελήνης που αντανακλάται στα σωματικά ρολόγια τον ζωντανών οργανισμών.

Που επιδρά και στον άνθρωπο όχι, βέβαια πάντα για κακό, αλλά και για καλό. Επειδή όμως το κακό είναι εκείνο που κάνει εντύπωση είναι και πιο άξιο παρατήρησης.

Ας έρθουμε όμως στις επιδράσεις πάνω στον ανθρώπινο οργανισμό. Και πρώτα στην βιολογική επίδραση: Όπως ολόκληρη η Γη, έτσι και τα ζωτικά υγρά που διατρέχουν τα κύτταρά μας, γίνονται αντικείμενο φαινομένων παλίρροιας, με περιοδικότητα, ανάλογη με εκείνη των ωκεανών και της ατμόσφαιρας.

Η ροή και παλινδρόμηση των βιολογικών υγρών, αλλάζει την έκκριση ορμονών, και επηρεάζει την ψυχική και διανοητική δραστηριότητα των ανθρώπων και την διάθεσή τους.

Πολλοί Αγγλοι ψυχίατροι, υποστηρίζουν ότι η πανσέληνος φέρνει μια ανωμαλία στην κυκλοφορία του αίματος, που κάνει το κέντρο αποφάσεων του εγκεφάλου να κινείται πιο γρήγορα.

Είναι σαν να παίρνει ξαφνικά το αίμα κάποιες χημικές ουσίες που αναστατώνουν το κέντρο του εγκεφάλου, και έτσι ο άνθρωπος παίρνει τις πιο τολμηρές αποφάσεις, χωρίς να τον συγκρατεί τίποτα. Κατά την διάρκεια της πανσέληνου η ατμόσφαιρα γεμίζει από αφανή ηλεκτρικά ρεύματα που επιφέρουν αναστάτωση στον μηχανισμό του οργανισμού μας και έτσι εξηγείται γιατί οι μέρες της πανσέληνου είναι πιο επικίνδυνες για τον άνθρωπο.

Ο Λέοναρντ Ράβιτς του Πανεπιστημίου της Βόρειας Καρολίνας, διαπίστωσε σοβαρές αλλαγές στον ηλεκτρισμό του ανθρώπινου σώματος, που συμπίπτουν με τις φάσεις της Σελήνης ή τις διάφορες εποχές του έτους .

Σε σχέση με την πανσέληνο ο Ράλφ Μόρρις, καθηγητής Φαρμακολογίας στο Πανεπιστήμιο του Ιλινόϊς ύστερα από μια πεντάχρονη παρακολούθηση 100 ασθενών διαπίστωσε ότι όσοι πάσχουν από έλκος παρουσιάζουν κρίσεις που συμβαδίζουν με την Πανσέληνο.

Ο μηχανισμός της κρίσης του έλκους που η αιτία του βρίσκεται στο κεντρικό νευρικό σύστημα, διέπεται από μια απορρΰθμιοη της εγκεφαλικής λειτουργίας που έχει σχέση με την πανσέληνο.



ΓΥΝΑΙΚΕΙΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΚΑΙ ΣΕΛΗΝΗ



Δεν θα πρέπει βέβαια να παραλείψουμε εδώ ότι ο μηνιαίος κύκλος των γυναικών είναι πολύ στενά δεμένος με τις φάσες της Σελήνης. Και το μεγαλύτερο μέρος των γυναικών έχουν τον κύκλο τους κατά την νέα Σελήνη ή Πανσέληνο, πράγμα που απέδειξε ο Αμερικανός γιατρός Ντέρβαν χρησιμοποιώντας τεχνητό σεληνιακό φως.

Με βάση αυτή την απόδειξη η Καναδή Λουίζ Λάσευ, πρότεινε μια φυσική μέθοδο αντισύλληψης σχετική με τις φάσεις της Σελήνης.

Σύμφωνα με μια αμερικάνικη στατιστική, έξαρση των τοκετών παρατηρείται την πανσέληνο, την παραμονή της και την επόμενη μέρα.{κύκλος γυναικών 28 ημέρες, εγκυμοσύνη 280 ημέρες ήτοι 10 σεληνιακοί μήνες).

Είπαμε ότι το φεγγάρι για να «γεμίσει» χρειάζεται 29,8 ημέρες. Ο μη­νιαίος γυναικείος κύκλος είναι 29 με 30 ημέρες. Σε ορισμένες γυναίκες ταιριάζει ακριβώς, που σημαίνει πως έχουν περίοδο με την Πανσέληνο και ωορρηξία με το νέο φεγγάρι ή αντίθετα. Κανείς, όμως, δεν γνωρίζει για­τί και πώς συμβαίνει αυτό. Εί­ναι γνωστό, όμως, ότι ο γυναι­κείος κύκλος επηρεάζεται από το φως, και από το μαγνητισμό. Αυτό απέδειξαν οι έρευνες στην κλινική Τζον Ροκ της Βοστόνης, οι οποίες διεξάγονταν ήδη στις αρχές του 58. Οι γιατροί της κλινικής συ­νιστούσαν στις γυναίκες που δεν μπορούσαν να συλλάβουν, να διατηρούν χαμηλό φωτισμό τη νύχτα στα υπνοδωμάτιά τους κατά τη Ι4η, 15η και 16η μέρα του κύκλου τους, ενώ τον υπό­λοιπο μήνα να κοιμούνται σε απόλυτο σκοτάδι. Λίγους μή­νες αργότερα, ο κύκλος αυτών των γυναικών προσαρμόζεται, έτσι ώστε να έχουν ωορρηξία ανάμεσα

στην 14η και 16η ημέρα. Η εξήγηση που έδωσαν ήταν, πως ο βιολογικός ρυθμός και η παραγωγή ορμονών του αν­θρώπου ρυθμίζονται μεταξύ άλλων και από το κωνάριο (είναι ο αδένας του εγκεφάλου όπου συγκεντρώνονται τα νεύρα και οι φλέβες), που είναι γνωστότερο σαν «τρίτο μάτι». Αυτό το μικρό όργανο αντιδρά στον ερεθισμό του φωτός. (βλέπε και αδένες).



ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ



Ανάλογες επιδράσεις ασκεί η Σελήνη στον πνευματικό και ψυχικό μας κόσμο. Υπερένταση, αϋπνία, κατάθλιψη, άγχος, αλλά και ευεξία , καλή διάθεση κέφι και ευτυχία, μπορεί να οφείλονται στην επίδραση του Φεγγαριού, ανάλογα με τον κάθε οργανισμό.

Αυτό βέβαια δεν σημαίνει, ότι πρέπει να παραγνωρίσουμε τον παράγοντα άνθρωπο, την υπόσταση μας, το «εγώ» μας, τις δυνατότητες μας.

Αλλά ίσως χρειαστεί, κάποτε να δικαιολογήσουμε κάτι που νοιώθουμε και δεν εξηγείται αλλιώς.

Η μελέτη μιας ομάδας επιστημόνων του Πανεπιστημίου του Μαϊ­άμι. αποκαλύπτει, ότι οι περισσότεροι, από τους 2.ΟΟΟ φόνους που διαπράχτηκαν στη Φλόριδα μεταξύ 1958 – 1970, οφείλονταν στις επιδράσεις της Σελήνης, γιατί διαπράχτηκαν σε νύχτες με Πανσέληνο η νέα Σελήνη.

Ετσι έχουμε μια απόδειξη ότι υπάρχει κάποια σχέση μεταξύ της Σελήνης και της τρέλας.

Η πανσέληνος δεν εξωθεί ένα ισορροπημένο άτομο, αλλά μπορεί να το κάνει νευρικό, ανήσυχο και ταραγμένο, να έχει παράξενες αισθήσεις.

Η Σελήνη άλλοτε βλέπει μπρος και άλλοτε πίσω τον Ηλιο. Ετσι δημιουργεί ιδέες του μέλλοντος ( Α τέταρτο) , παρόντος (προς Πανσέληνο) παρελθόντος ( προς τρίτο τέταρτο) ουδετερότητα στη χάση.

Αυτές τις τάσεις οι άνδρες τις αποδίδουν αντίστροφα από τις γυναίκες. ( Βλέπε και Διαφορές ανδρών –γυναικών).

Στη «γέμιση» νιώθεις μέσα σου ολόκληρος, στη χάση μισό-μισό. Η νέα Σελήνη φέρνει ψυχική παρθενία. Η νέα Σελήνη θέλει νέα αγάπη.

Οι περισσότερες γυναίκες χτενίζονται ανάλογα με τις φάσεις, ρίχνουν τα μαλλιά δεξιά ή αριστερά: (βλέπε και Μαγγανοπήγαδο της Ζωής).


Ο κύκλος της Σελήνης γύρω από τον ήλιο είναι που δίνει τον κιρκαρδικό βιορυθμό 7, της εβδομάδας, 4Χ7=28. Τον ίδιο βιορυθμό δίνει και η περιστροφή γύρω από τον εαυτό της. Τέτοιο βιορυθμό δίνει και ο Ηλιος περί τον εαυτό του.

(βλέπε και Βιορυθμοί και Μνημόσυνα).


Κοπυράϊτ: ΒΑΣΙΛΗΣ Π. ΚΟΥΤΟΥΖΗΣ

Δημοσιογράφος- ερευνητής

http://www.koutouzis.gr/selini-gi.htm
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Share/Bookmark

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Συνολικές προβολές σελίδας